امروز:
دوشنبه, 17 ارديبهشت 1403
دسته: اخبار آستان قدس رضوی
پنج شنبه, 19 بهمن 1402 01:09
   
    ایمیل
کد خبـر : 1416

 سخن مردم: طرح ملی عاكفون در استان بوشهر اجرا و هزار نفر در آن شرکت کردند.

 

به گزارش  سخن مردم: ؛ مهران خورده بین مقدم مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر از اجرای طرح ملی عاکفون با شعار من قرآن را دوست دارم در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه خبر داد و گفت: این طرح در ۱۸۷ مسجد و مکان‌های برگزاری اعتکاف در سطح استان و ۳۲ مسجد در مرکز استان اجرا شد.

خورده بین مقدم گفت: این طرح که در خصوص آموزش جزء سی ام قرآن مجید است با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی استان و شهرستانها و صدا و سیمای مرکز بوشهر انجام پذیرفت.

وی از برنامه‌های اجرا شده به برگزاری مسابقات ویژه نوجوانان و کودکان، اجرای طرح عاکفون در بین مادران و کودکان معتکف، اجرای برنامه‌های فرهنگی، مذهبی، سخنرانی و برپایی نماز جماعت برای شرکت کنندگان در طرح اشاره کرد و اظهار داشت: مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان، اعضای ستادی این مدیریت، مدیران کانون‌های خدمت رضوی شهرستان‌های تابعه، خادمیاران و یاوران رضوی با روپوش خادمیاری در بین معتکفین در سطح استان حضور پیدا کرده و از نزدیک از اجرای این طرح دیدن کردند.

خورده بین مقدم گفت: طرح ملی عاکفون توسط مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان از طریق صدا و سیمای استان، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری تشریح و منعکس شد.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share