امروز:
دوشنبه, 17 ارديبهشت 1403
دسته: اخبار آستان قدس رضوی
جمعه, 20 بهمن 1402 17:58
   
    ایمیل
کد خبـر : 1409

سخن مردم:خادم یاران رضوی استان بوشهر بر اساس پویش دیدار با وارثان انبیا با ۴۵ عالم برجسته دینی دیدار کردند.

به گزارش سخن مردم:، مهران خورده بین مقدم؛ مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر گفت: همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و مبعث رسول اکرم اسلام(ص) پویش «وارثان انبیاء» توسط خادمیاران و یاوران کانون‌های خدمت رضوی در سراسر استان اجرایی شد.

خورده بین مقدم افزود: در این پویش بر اساس موارد پنجگانه ابلاغ شده با ۴۵ نفر از عالمان دینی استان بوشهر دیدار به عمل آمد.
وی با بیان اینکه عالمان دینی حلقه اتصال انبیا و امامان با مردم هستند اظهار داشت: اجرای پویش وارثان انبیاء و تکریم ایشان کار مبتکرانه و بسیار ارزنده ای از سوی بنیاد کرامت رضوی می باشد.
مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر گفت: در دیدارهای این پویش توسط کانون های مرکزی خدمت رضوی شهرستان های، دیلم، گناوه، دشتستان، دیر، کنگان، بوشهر و کانون های محله‌ای در بخش شُنبه و طسوج و بخش بردخون اجرا شد با خوانش صلوات خاصه و حدیث هایی از حضرت محمد(ص) و امام رضا(ع) همراه بود و در پایان نیز با اهدای هدایای تبرکی از این عالمان دینی و وارثان انبیاء تجلیل و سپاسگزاری گردید.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share