امروز:
دوشنبه, 17 ارديبهشت 1403
دسته: اخبار آستان قدس رضوی
دوشنبه, 11 دی 1402 18:23
   
    ایمیل
کد خبـر : 1314

سخن مردم: خدیجه حسینی دبیر کانون دختران رضوی خورموج مرکز شهرستان دشتی گفت: دختران رضوی این کانون در دو هفته گذشته فعالیت های مختلفی ویژه ایام فاطمیه، یلدای مهدوی و چهارشنبه های رضوی برگزار کرده است.


به گزارش آستان نیوز از بوشهر، خدیجه حسینی؛ دبیر کانون دختران رضوی خورموج گفت: در این کانون تعداد ۲۷۰ نفر نوجوان، ۲۰ نفر مربی و ۷۰ نفر از مادران عضو هستند که در دو هفته گذشته فعالیت های گوناگونی را برگزار کرده اند.
حسینی افزود: به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها پویش رزق مادری با برگزاری روضه های خانگی و تهیه و پخش ۱۰ دست لباس پاییزی(بچگانه) برای نیازمندان به ارزش ۲۰ میلیون ریال توسط نیکوکار انجام شد.

وی همچنین از اجرای ۵ برنامه در قالب برنامه های چهارشنبه های امام رضایی در دو هفته گذشته خبر داد و افزود: این برنامه ها شامل جلسات حفظ قرآن به همراه آزمون کتبی برای نوجوانان کانون، یادواره میهمانان حضرت مادر در مدرسه دخترانه اندیشه شهر خورموج می شود و همچنین ایستگاه صلواتی به همت مربیان و نوجوانان رضوی در محوطه جلوی کانون، جلسه حفظ قرآن برای هیئت بنت الحسین(نونهالان رضوی) و کلاس اصول عکاسی با موبایل به منظور آشنایی مربیان و نوجوانان کانون دختران رضوی خورموج با آموزش عبدالرسول قاسمی برگزار شد.

حسینی در ادامه به تدوین گزارش فعالیت‌های پنج ساله و ثبت گزارش فعالیت های کانون دختران رضوی توسط مربیان این کانون اشاره کرد و گفت: پویش یلدای مهدوی با تهیه آجیل و انار برای خانواده‌های نیازمند در شب یلدا برنامه دیگر این کانون بود.

وی همچنین گفت: به مناسبت یادواره شهدا که در مدرسه اندیشه خورموج برگزار شد دختران رضوی تعداد ۲۰۰ عدد گیفت شهدایی تهیه و بین نوجوانان حاضر در این مراسم پخش کردند.

دبیر کانون دختران رضوی در پایان به بازدید مهران خورده بین مقدم، مدیر کانون های خدمت رضوی استان بوشهر و معاونان وی از این کانون اشاره کرد و گفت: در این دیدار ضمن ارائه گزارش، این هیئت با فعالیت های کانون دختران رضوی خورموج از نزدیک آشنا شدند.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share