امروز:
یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403
دسته: مشروح اخبار
شنبه, 08 مهر 1402 23:46
   
    ایمیل
کد خبـر : 994

 سخن مردم:بخشدار مرکزی دشتستان با همراهی دهیار و اعضای شورای اسلامی با خانواده شهید سردار علیرضا صیادی دیدارنمودند.

به گزارش  سخن مردم:همزمان با آغاز هفته وحدت و در هفته دفاع مقدس، بخشدار مرکزی دشتستان با همراهی دهیار و اعضای شورای اسلامی دهقاید، فرمانده حوزه امام سجاد دهقاید، فرمانده پایگاه بسیج سیدالشهدا دهقاید و سرپرست پایگاه سلامت دهقاید در شامگاه پنجشنبه ششم مهرماه به پاس قدرشناسی و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، با خانواده شهید سردار علیرضا صیادی دیدار کردند.

شهيد عليرضا صيادي در سال۱۳۴۴/۴/۲۱در خانواده اي تنگدست ولي بي نهايت خوشبخت به دنيا آمد.وي و برادرش ابراهيم از وقتي كه توانايي كار كردن داشتند براي تامين مخارج زندگي و كمك به پدر و مادر خود سختي را به جان مي خريدند و كار مي كردند.شهيد عليرضا صيادي صبح ها به مدرسه مي رفت و عصرها براي كار به كوره هاي آجرپزي مي رفت.شهيد صيادي در تحصيل كوشا بود. دوره راهنمايي را در مدرسه راهنمايي ادب دهقايد گذراند و سپس براي ادمه تحصيل به برازجان رفت و سال اول و دوم دبيرستان را در مدرسه شهيد رجايي پشت سر گذاشت.آن ايام مصادف بود با اوايل انقلاب و عليرضا با سرسختي به طرفداري از انقلاب و روحانيت مي پرداخت.تا اين كه در سال۱۳۶۲در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي برازجان نام نويسي كرد و در اين موقع بهترين زمينه براي رفتن به جبهه و رسيدن به آرزوي ديرينه براي وي مهيا گشت.در اين هنگام عليرضا۲۰ساله بود و همراه برادر۱۸ساله اش براي چندمين بار به جبهه مي رفت. و در يكي از عمليات ها به گفته همرزمش هنگامي كه مجروحان را به پشت خاكريز منتقل مي كردند مورد اصابت گلوله قرار گرفت و سرانجام در مورخه ۶۵/۱۱/۳  به شهادت رسيد و به لقاءالله پيوست.

 

 

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share