امروز:
یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403
دسته: مشروح اخبار
پنج شنبه, 06 مهر 1402 12:46
   
    ایمیل
کد خبـر : 980

 سخن مردم:به مناسبت هفته دفاع مقدس، چهارشنبه ۵ مهرماه، اجتماع بزرگ جوانان نقش آفرین گام دوم انقلاب اسلامی در حسینیه اعظم برازجان برگزارشد.
به گزارش  سخن مردم:این مراسم با حضورامام جمعه دشتستان ، خانواده های معظم شهدا،ایثارگران، بسیجیان ، دانش آموزان و مسئولین شهرستان دشتستان برگزار شد.

فرماندار دشتستان در اجتماع بزرگ جوانان و بسیجیان نقش آفرین:

وحدت زیر پرچم ولایت، نیاز امروز جامعه است

احمد بنافی فرماندار شهرستان دشتستان، در اجتماع بزرگ جوانان و بسیجیان این شهرستان، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره شهداء و ایثارگران را گرامی داشت و تصریح کرد: حضور مردم از هر قومیت و جناحی در دفاع از تمامیت ارضی ایران در دوران دفاع مقدس، یکی از نمونه‌های بارز یکپارچگی، وحدت و انسجام ملت ایران بود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: مقاومت، صبر و شکیبایی در برابر مشکلات رمز پیروزی و سند پرافتخار اسلامی در همه اعصار است و مبارزه با فساد و عدالت‌خواهی نقشه راه است و این دو مهم باید در جامعه برقرار شود و منحصر به هیچ جناح سیاسی نیست.

وی ادامه داد: آنچه امروز بیش از هر زمان دیگری مسلمانان به آن نیاز دارند، وحدت زیر پرچم ولایت، فارق از تفاوت نگرش است.

فرماندار دشتستان استحکام، اتحاد و برادری در جامعه اسلامی در دنیای امروز را یک ضرورت دانست و گفت: چنانچه به این مهم توجه نداشته باشیم در برابر توطئه‌های دشمنان شکست خواهیم خورد.

بنافی از وحدت بین مسلمانان به عنوان یک سرمایه بزرگ در مقابل بدخواهان و تفرقه افکنان یاد کرد و بیان داشت: اتحاد و همبستگی بین آحاد مردم، دشمنان را به خشم و وحشت انداخته و مایه مباهات مسلمانان شده است.

وی اظهار کرد: اگر چه شهدا امروز بین ما نیستند، اما امنیتی که در کشور وجود دارد مرهون فداکاری آنان است که جان خود را با تمام وجود در طبق اخلاص گذاشتند و در راه اسلام، حفظ نظام جمهوری اسلامی و تمامیت ارضی کشور فدا کر‌دند.

جانشین سپاه ناحیه دشتستان:
ما مدیون جانفشانی شهدا هستیم


سرهنگ ستار یحیایی خطاب به بسیجیان تاکید کرد: ما مدیون جانفشانی شهدا هستیم و در این شکی نیست و دفاع مقدس ظرفیت بزرگی برای ما بود تا جوهره برخی از انسان‌ها شکوفا شود.

سرهنگ ستار یحیایی جانشین سپاه جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان در اجتماع بزرگ جوانان و بسیجیان شهرستان دشتستان بیان کرد: عزت، قدرت، توان، عظمت و اقتدار کنونی، حاصل خون شهدای عزیزمان است.
وی گفت: اگر انقلاب اسلامی توانسته با فضل الهی فتوحات بسیاری داشته باشد، ثمره فتح الفتوحی است که شهدای عزیزمان با پا گذاشتن روی نفس و فدا کردن جانشان در راه اسلام، انجام دادند و اسلام این گونه به ثمر رسید و بیمه شد.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: دفاع مقدس ظرفیت بزرگی برای ما بود تا جوهره برخی از انسان‌ها شکوفا شود؛ این جوهره را انقلاب اسلامی و امام راحل در اختیار ما قرار داد.
یحیایی بیان کرد: شهدا و ایثارگران مایه عظمت و اقتدار نظام هستند و حفظ و حراست از ارزش‌های انقلاب اسلامی از اهداف و آرمان‌های بلند شهیدان است.

 

 

 

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share