امروز:
یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403
دسته: مشروح اخبار
دوشنبه, 03 مهر 1402 21:45
   
    ایمیل
کد خبـر : 974

سخن مردم: مسئولین شهرستان دشتستان با خانواده شهید عبدالرضا انگالی دیدار نمودند.

به گزارش سخن مردم: به مناسبت هفته دفاع مقدس  فرمانده سپاه جواد الائمه (ع)، مسئول حفظ آثار و نشر ارزش های ‌دفاع مقدس شهرستان، فرمانده حوزه مقاومت امام رضا(ع) برازجان با خانواده شهید عبدالرضا انگالی دیدار و تجلیل کردند.
در نفس گيرترين ماه شرجي و گرماي سال درست در بيست و دوم مردادماه سال 1350 در قصبه ي اروندكنار آبادان فرزند پسري متولد شد كه زيبايي چهره ي معصوم و چون گلش، صفا و صميميت و شادي را به باغ زندگي پدر و مادرش هديه داد.

پدرش «غلامعباس» نام نيكوي «عبدالرضا» را بر او گزيد . وي فردي مؤمن و زحمت كش بود و نسبت به اسلام و قرآن دلبستگي خاصي داشت. عشق و محبت اهل بيت در دل پدر و مادرش موج مي زد و هر آنچه در دل داشتند در كوير تشنه ي جسم و جان فرزن ريختند تا سيراب گردد.

او بارها با سن كم و جثه ي كوچكش به جبهه نبرد اعزام شد و جان خود را در راه اسلام و قرآن در طبق اخلاص گذاشت، در عمليات حمله به اسكله البكر ـ عمليات والفجر هشت و عمليات جزيره ام الرصاص رشادت ها و شجاعت هاي بيشماري از خود به يادگار گذاشت.

سرانجام در مورخ 1367/01/05 در منطقه ي شلمچه كربلاي شهيدان ايران جواز بهشت را به دستش دادند و عاشقانه به جرگه ي «عندربهم يرزقون» پيوست. پيكر مطهرش در ميان حزن و اندوه خانواده و دوستان شهيد و با حضور گرم و صميمي مردم شهيد پرور برازجان، تا گلزار شهيدان «بهشت سجاد» برازجان تشييع شد و به خاك سپرده شد.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share