امروز:
یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403
دسته: مشروح اخبار
پنج شنبه, 30 شهریور 1402 09:00
   
    ایمیل
کد خبـر : 961

فرماندار شهرستان دشتستان:
سخن مردم: دکتر احمد بنافی در مراسم تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: یکی از ثمرات بزرگ دفاع مقدس، فرهنگ سازی است.
به گزارش سخن مردم: دکتر احمد بنافی فرماندار دشتستان در همایش پیشکسوتان و تجلیل ار رزمندگان دوران دفاع مقدس گفت: یکی از ثمرات بزرگ دفاع مقدس، فرهنگ سازی است. در دفاع مقدس جوانان و رزمندگان اسلام با از خودگذشتی‏ها و ایثارگری‏های خود، آیین و مرامی را بنیان نهادند که ایثار و شهادت به عنوان فرهنگی ارزشی و ارزشی فرهنگی همه جریان‏ها و مسائل دیگر را تحت الشعاع قرار داده است.
بنافی یادآور شد: دفاع مقدس زمینه ساز فرهنگ مقدسّی شد که طریق اتّصال به ملکوت را هموار کرد.
وی با تاکید براینکه ما هر چه داریم به برکت خون شهیدان و ایثار و رشادت رزمندگان در دوران دفاع مقدس می‌باشد خاطر نشان کرد: ایران هرگز به منظور فزون‏خواهی و قدرت‏طلبی وارد عرصه جنگ نشد، بلکه روحیه حمیت و غیرت فرزندان این آب خاک بود که به تأسی از مولا و سالارشان حضرت حسین بن علی (ع) در تحقق شعار «هیهات منّا الذله» کوشیدند تا هرگز تسلیم ننگ و ذلّت و زبونی نشوند و از کیان و حیثیت اعتقادی خود دفاع کنند.
این مقام مسئول یادآور شد: امروزه که قدرت و اقتدار ایران عزیز اسلامی در منطقه و جهان به همگان ثابت شده است، بی‌شک این ثبات، آرامش، اقتدار و توسعه‌ی علمی امروز کشور در همه‌ی بخش‌ها مرهون ایثارگری‌ها و فداکاری‌های غیورمردان و شیرزنانی است که برای اعتلای ایران اسلامی از جان و مال و هستی خود گذشتند.
این مقام مسئول افزود: در جنگ تحمیلی تبعیت از ولایت و رهبری موجب حضور اقشار مختلف مردم در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل، خلق صحنه‌های زیبا و ماندگار و پیروزی نظام اسلامی در این نبرد نابرابر شد و این رشادت و حضور ارزشمند تا رسیدن انقلاب به دست منجی عالم بشریت ادامه دارد.
اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share