امروز:
شنبه, 01 ارديبهشت 1403
دسته: مشروح اخبار
یکشنبه, 16 بهمن 1401 17:50
   
    ایمیل
کد خبـر : 96

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) شهرستان دشتستان:

سخن مردم:سرهنگ غلامرضا بناری گفت: ایام دهه فجر،بهترین فرصت برای تبیین ارزش‌ها و اصول انقلاب اسلامی است.

پایگاه خبری تحلیلی سخن مردم - پیام تبریک فرمانده سپاه دشتستان به مناسبت سال  روز ورود آزادگان

به گزارش سخن مردم: فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) دشتستان در جمع بسیجیان پایگاه مقاومت سلمان فارسی و اهالی روستای نظرآقا، ضمن تبریک به مناسبت آغاز دهه فجر گفت: امروز سالگرد بازگشت پيروزمندانه امام خمينی(ره) به ميهن اسلامی پس از سال‏ها تبعيد و دوری از وطن و آغاز دهه فجر است، یاد حضرت امام خمینی(ره) و همه شهیدان و مجاهدان مومنی که برای پیروزی انقلاب اسلامی تلاش کردند را گرامی می‌داریم.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) عنصر منحصر به فردی در تاریخ است، گفت: ایشان با تاسیس جمهوری اسلامی در واقع اسلام سیاسی را پس از قرن‌ها احیا کرد و ما باید قدر این نعمت باشیم و با خدمت دائمی به مردم در مسیر نورانی ایشان حرکت کنیم. 

سرهنگ بناری در ادامه افزود: ارزش‌های والای این انقلاب جهانی از مرزهای ایران اسلامی عبور کرده‌اند و یکی از مهم ترین نشانه‌های تاثیرات این انقلاب، دشمنی‌های روزافزون جهان سلطه با ایران اسلامی است.

این مقام مسئول ایام دهه فجر را بهترین فرصت برای تبیین ارزش‌ها و اصول انقلاب اسلامی دانست و گفت: دلسوزان اسلام و انقلاب باید با نگاه جهادی وارد این عرصه شوند و از همه ظرفیت‌ها برای توفیق در عرصه جهاد تبیین بهره ببرند، زیرا دشمنان برای تحریف تاریخ برنامه‌ریزی جدی دارند و تلاش می‌کنند در ذهن جوانان جای دوست و دشمن را عوض کنند.

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) شهرستان دشتستان با تاکید بر اینکه ایام دهه فجر فرصت تعمیق وحدت بین همه کسانی است که آرزوی سربلندی ایران عزیز را دارند، تصریح کرد: از این فرصت ارزشمند باید بهره برد زیرا وحدت دلسوزان انقلاب اسلامی باعث تحقق سریعتر اهداف انقلاب می شود.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share