امروز:
یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403
دسته: مشروح اخبار
جمعه, 31 شهریور 1402 15:00
   
    ایمیل
کد خبـر : 959

در نخستین روز از هفته دفاع مقدس:

سخن مردم: ابوالفضل قاسمی" به مناسبت هفته دفاع مقدس رژه موتوری و خودرویی یگان‌های نظامی و انتظامی شهرستان دشتستان برگزار شد.

به گزارش سخن مردم: مراسم رژه خودرویی، موتوری به مناسبت هفته دفاع مقدس، به همراه پخش سرود‌های دفاع مقدس و با حضور یگان های نظامی، انتظامی، بسیجیان از سپاه جوادالائمه (ع) تا مصلی نماز جمعه شهر برازجان برگزار شد.

خودرو‌های نظامی و انتظامی و موتورسواران بسیجی با بستن پیشانی‌بند و در دست داشتن پلاکارد و پرچم، با عبور از خیابان‌های اصلی شهر یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

در حاشیه این مراسم فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) دشتستان، به نمایش گذاشتن اقتدار و آمادگی بسیجیان برای مقابله با هرگونه تهدیدات دشمنان را از اهداف برگزاری این رژه حماسی دانست و اظهار کرد: اقتدار و عظمت نظام اسلامی در حال حاضر به برکت دوران ارزشمند دفاع مقدس است.

سرهنگ بناری افزود: هفته دفاع مقدس بیانگر رشادت، دلاوری‌ها و از خودگذشتگی‌های رزمندگان اسلام است و باید برای همیشه در اذهان بماند.
وی گفت: شهدا و ایثارگران با جانفشانی توانستند عزت، شرف و افتخار را به عنوان گوهری تابناک در تاریخ ثبت کنند لذا گرامیداشت یاد آنان وظیفه‌ای ملی است.

نیرو‌های شرکت کننده در این رژه موتوری و خودرویی با عبور از خیابان‌های سطح شهر یاد و خاطره رزمندگان، نیرو‌های بسیجی و مردم در دوران ۸ سال دفاع مقدس را در ذهن ‌ها زنده کردند.

براساس این گزارش۳۱ شهریور سالروز شروع جنگ تحمیلی علیه ملت ایران در سال ۱۳۵۹ و آغاز هفته دفاع مقدس است.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share