امروز:
یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403
دسته: مشروح اخبار
پنج شنبه, 30 شهریور 1402 20:00
   
    ایمیل
کد خبـر : 958

به مناسبت هفته دفاع مقدس:
سخن مردم: مراسم عطر افشانی قبور مطهر شهدا به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور مسئولین ادارات و نیرو‌های نظامی و انتظامی شهرستان دشتستان برگزار شد.

به گزارش سخن مردم: آئین عطرافشانی قبور مطهر شهدا با حضور مسئولین ادارات، امام جمعه و نیرو‌های نظامی و انتظامی و آحاد مردم در گلزار شهدا شهر برازجان برگزار شد.

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان، شهدا را رمز ماندگاری دستاورد‌های دفاع مقدس خواند و متذکر شد: شهدا عزت و افتخار را برای کشور به ارمغان آوردند و همه ما در برابر عظمت شهدا سر تعظیم فرود می‌آوریم.
سرهنگ غلامرضا بناری، شهدا را پیرو ولی فقیه و عاشق شهادت خواند و گفت: شهدای دفاع مقدس ولایت‌مدار و گوش به فرمان ولی خود بودند.
وی با بیان اینکه شهدا روحیه شهادت‌طلبی داشتند، تصریح کرد: این روحیه به برکت راه سرخ عاشورایی بود و شهدا پرورش‌یافته و تربیت شده مکتب عاشورای امام حسین (ع) بودند.
این مقام مسئول، بذل تمام هستی در راه اسلام و انقلاب را، راز ماندگاری شهدا دانست و گفت: شهیدان عزیز ما با تأسی به سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) ماندگارترین حماسه‌ها را رقم زدند و در طول تاریخ ماندگار شدند.

امام جمعه شهرستان دشتستان:
ایثار و از خودگذشتگی رمز ماندگاری فرهنگ شهادت است

امام جمعه شهرستان دشتستان، در مراسم عطرافشانی قبور مطهر شهدا، با اشاره به اینکه، ایثار و از خودگذشتگی رمز ماندگاری فرهنگ شهادت است گفت: شهداء با اهداء خون خود پیام ایستادگی و مقاومت ملت ایران را به گوش جهانیان رساندند تا امروز دشمن نتواند چشم طمع به این آب و خاک بدوزد.
این مقام مسئول با بیان اینکه، هشت سال دفاع مقدس یکی از درخشان‌ترین عرصه‌های دفاع محسوب می‌شود تصریح کرد: هنگامه‌ای که ملت ایران در اتحادی بی نظیر و یکپارچه به مصاف با دشمن متجاوز رفتند و برای حفظ و پاسداری از خاک وطن، سراسر عشق، ایثار و شجاعت شدند.
وی تاکید کرد: پس از پایان جنگ نیز مجاهدانی از تبار شهیدان برای دفاع از اسلام و حریم اهل بیت (ع) در قامت مدافعان حرم در جنگ با اندیشه‌های افراطی و تکفیری، جامه برازنده شهادت را بر تن کردند و تحسین جهانیان را برانگیختند.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share