امروز:
یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403
دسته: مشروح اخبار
پنج شنبه, 30 شهریور 1402 21:30
   
    ایمیل
کد خبـر : 957

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جوادالائمه (ع) دشتستان:
سخن مردم: حجت الاسلام ابوذر شاد اظهار داشت: انس با مناجات، راز تقویت بنیه‌ی عقیدتی و معنوی شهدا بود.
به گزارش سخن مردم: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان، با تاکید بر اینکه نسل جوان امروز بعنوان سنگرنشین انقلاب برای ایفای شایسته نقش پاسداری از خون شهدا است، گفت: جوانان باید بدانند که راز ماندگاری قصه جانفشانی شهدا چیست تا بتوانند با الهام از گفتمان شهدا طی طریق نموده و امانت دار خوبی باشند.
وی تصریح کرد: یکی از راز‌های درخشش و ماندگاری شهدا عبارت است از برخورداری از گفتمان الهی و قرآنی، که بر اساس آن دریافته بودند در این راه چه بکشند و چه کشته شوند، چه پیروز شوند و چه به فوز شهادت برسند در هر صورت در پیشگاه خدا ماجورند و شکست معنا ندارد، لذا حرکت جهادی و شهادت طلبانه‌ی آنان تا رسیدن به هدف، پیوسته ادامه داشت.
حجت الاسلام ابوذر شاد اذعان داشت: دومین راز ماندگاری قصه پاسداری شهیدان سالیان دفاع مقدس، عبارت است از برخورداری از بنیه فکری و معنوی که منشا آن انس با مناجات‌هایی بود که سرشار از معارف الهی و عرفان و معنویت هست و اساساً اهل بیت (ع) مسائل فکری و عقیدتی را در قالب هنر مناجات به شیعیان خود منتقل نموده اند، لذا کلاس اخلاق و عقیده شهدا، مناجات است.
شاد ادامه داد: یکی دیگر از راز‌های ماندگاری قصه جانبازی شهدا این بود که آنان یک استراتژی نوین دفاعی را به دنیا مخابره کردند که محاسبات اندیشکده‌های نظامی غرب و شرق را با چالش جدی مواجه نمود و در این استراتژی فارغ از امکانات جنگی و نیروی انسانی مقوله ایمان به غیب نقش اساسی دارد.
این مقام مسئول در پایان گفت: شهدا در آن مقطع در برابر جهالت زمانه خود تمام قد ایستادند تا پرده جهالت را بزدایند و ماهیت کفر و نفاق را افشا و رسوا کنند و جاهلانی که متاثر از دنیا طلبی و استکبار طلبی آمده بودند تا انقلاب نوپای ما را از پا بیندازند را ادب کرده و ارزش‌های الهی را فریاد زده و احیا کنند.
اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share