امروز:
یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403
دسته: مشروح اخبار
چهارشنبه, 29 شهریور 1402 14:00
   
    ایمیل
کد خبـر : 954

سخن مردم: زنگ شکوفه ها در مدارس شهرستان دشتستان نواخته شد.
به گزارش سخن مردم: همزمان با سراسر کشور و در روزهای پایانی شهریورماه، زنگ شکوفه ها و آغاز ورود کلاس اولی ها به مدرسه با حضور مسئولان شهرستان در مدارس دشتستان و به صورت نمادین در دبستان مکتب الزهرا برازجان نواخته شد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان در مراسم نواختن زنگ شکوفه ها گفت: باتوجه به اینکه در ماه ربیع الاول و ماه بهار و شادمانی اهل بیت قرار داریم و آغاز مدارس با این اعیاد بزرگ خصوصاً میلاد باسعادت پیام آور مهر و مهربانی حضرت محمد(ص) قرین شده است تقدس سال تحصیلی را صدچندان خواهد کرد.

سلیمان حیاتی اصل بیان داشت: در سال تحصیلی جدید دو آموزشگاه دخترانه که یکی ابتدایی و دیگری متوسطه اول می باشد در این محله(علی آباد) که از دغدغه های اهالی بود راه اندازی و افتتاح شد و مشکلات دانش آموزان در این محله و محله های همجوار را مرتفع نمودیم.

وی ادامه داد: این آموزشگاه به همت کمیساری عالی سازمان ملل در سه طبقه ساخته و در سال های گذشته افتتاح شد که به دلیل نواقصاتی که داشت با همت فرماندار محترم، اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر، پیمانکار و ... این نواقصات برطرف شد و اکنون شاهد حضور دانش آموزان در این فضای خوب هستیم.

امام جمعه شهرستان دشتستان در این مراسم با اشاره به اینکه انسان فطرتاً به دنبال کسب علم و معرف می باشد گفت: از همان ابتدا که بشر آفریده شد، شروع به یادگیری کرد.خداوند می فرماید:«و عَلَّمَ ادَمَ الاَسماءَ کُلَّها…؛ و آموخت (یاد داد) به آدم همه نام ها را ...» و همچنین حضرت علی(ع) می فرماید: « هیچ شرافت و ارزشی همانند علم نیست».

حجت الاسلام حسن مصلح عنوان نمود: در دین مبین اسلام علم و دانش آنقدر اهمیت دارد که که سرآمد و بالاتر از همه اعمال از آن نام برده است و همواره انسان را به کسب علم فرا می خواند.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share