امروز:
یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403
دسته: مشروح اخبار
چهارشنبه, 29 شهریور 1402 15:00
   
    ایمیل
کد خبـر : 951

سخن مردم: مراسم جشن شکوفه ها در دبستان غیر دولتی ادب فارسی برگزار شد.

به گزارش سخن مردم: چهارشنبه ٢٩ شهریور ماه جشن شکوفه ها با حضور دانش آموزان و اولیا در دبستان غیر دولتی ادب فارسی برگزار شد.

غنچه های زیبای کلاس اولی به همراه اولیا محترمشان در محوطه آموزشگاه که به طرز زیبا و مفرحی تزیین شده بود، گرد هم آمدند تا شروع درس ومدرسه راجشن بگیرند.

این مراسم با تلاوت آیات نورانی قرآن کریم توسط یکی از دانش آموزان و پخش سرود ملی ایران آغاز شد و پس از آن مدیر دبستان با عرض خیرمقدم به حضار، و تبریک سال تحصیلی جدید توصیه هایی را به سمع ایشان رساندند، پس از آن معاون آموزشگاه و آموزگار کلاس اول سال تحصیلی جدید را تبریک گفتند

سپس مراسم با مجری گری خانم فاطمه قاسمی و پخش سرودهای زیبا، و پذیرایی و ادامه یافت.

در ادامه مراسم، با نواختن زنگ شکوفه ها توسط مدیر و دو نفر از اولیا دانش آموزان با عبور از زیر قرآن کریم و اهداء گل  جهت آشنایی با مدرسه و معلم خود راهی کلاس شدند و کتابهای درسی آنها که تزیین شده بود به دانش آموزان داده شد و از آنها پذیرایی گردید..

جشن شکوفه ها در دبستان غیر دولتی ادب فارسی با آرزوی موفقیت و بهروزی برای دانش آموزان عزیز و همه غنچه های باغ ایران زمین به پایان رسید.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share