امروز:
یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403
دسته: مشروح اخبار
دوشنبه, 27 شهریور 1402 19:00
   
    ایمیل
کد خبـر : 948

دبیر ستاد امر به معروف شهرستان دشتستان:
سخن مردم: حجت الاسلام موسوی دبیر ستاد شهرستان دشتستان طی مصاحبه ای اعلام کرد : امسال با ظرفیت مردمی و نیروهای متخصص در امر احیای فریضتین، گروه های مختلفی شامل خواهران و برادران را به منظور تذکر لسانی در سرتاسر مسیر پياده روی ولایت شهرستان سازماندهی کردیم.
به گزارش سخن مردم: حجت الاسلام سید محمدرضا موسوی دبیر ستاد طی مصاحبه ای اعلام کرد : یکی از برنامه های فرهنگی و اجتماعی که در جنوب کشور کم نظیر می باشد مراسم پياده روی بزرگ ولایت در شهرستان دشتستان از استان بوشهر می باشد که به صورت مردمی با برپایی بیش از یکصد موکب و حضور دهها هزار نفر ، در سالروز شهادت حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا علیه السلام هر ساله برگزار می گردد و مردم امسال نیز همچون گذشته و با وجود هوای گرم و تابستانی جنوب در پیاده روی ولایت که فاصله ای سیزده کیلومتری از شهر برازجان به امام زاده ابراهیم می باشد ، شرکت کردند.

ایشان افزودند : امسال ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان دشتستان به تناسب نیاز و ضرورت امر به معروف و نهی از منکر، طرحی را به عنوان طرح آمران به معروف و تذکر لسانی با رویکرد ایجابی، اجرا کردند که الحمدالله به نحو احسن و بدون حاشیه انجام گرديد.

دبیر ستاد شهرستان دشتستان با اشاره به جایگاه ویژه ستاد امر به معروف و نهی از منکر که در نظام جمهوری اسلامی ایران تعریف شده اظهار داشت : اگر ظرفیت و کارآمدی ستاد را متوجه شویم ، خواهیم دید که چه آثار بزرگی در احیای خوبی ها و رفع زشتی ها و پلیدی ها دارد.

حجت الاسلام موسوی در خصوص طرح اجرایی ستاد در پیاده روی ولایت گفت : در این طرح، ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان دشتستان با ظرفیت مردمی و نیروهای متخصص در امر احیای فریضتین، گروه های مختلفی اعم از خواهران و برادران را به منظور تذکر لسانی در سرتاسر مسیر پياده روی ولایت شهرستان سازماندهی کرد و همچنین با یک تیم سیار، آمران به معروف را پوشش امنیتی داد. نیروهای ستاد از حدود ساعت ۵ صبح در مسیر پياده روی با نصب حمایل طلایه داران، مستقر شده و شروع به اجرای طرح کردند. طرح به این صورت بود که بنا به ضرورت ، خواهران آمر به معروف تذکر می دادند و برادران به عنوان پشتیبان حمایت می کردند. الحمدلله به علت نحوه صحیح تذکر آمران و فهم و درک اسلامی مردم شریف دشتستان، هیچ گونه تشنج، ناراحتی و حاشیه ای ایجاد نشد و طرح با موفقیت به پایان رسید.

دبیر ستاد شهرستان دشتستان در خصوص توجیه طرح و آموزش لازم برای آمران به معروف اظهار داشت : در مجموع سه جلسه آموزشی و توجیهی را برگزار کردیم که جا دارد از حوزه علمیه خواهران، فرمانداری محترم، سپاه پاسداران، فراجای مقتدر ، دادستانی محترم و شهرداری پرتلاش و دیگر عزیزانی که به صورت مجدانه از این طرح و نیروهای آمر به‌ معروف حمایت و پشتیبانی لازم را داشتند تشکر و قدر دانی کنم. 

برای مشاهده فیلم بر روی لینک زیر کلیک کنید:

https://www.aparat.com/v/bjACK

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share