امروز:
یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403
دسته: مشروح اخبار
دوشنبه, 27 شهریور 1402 23:31
   
    ایمیل
کد خبـر : 947

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر:

 سخن مردم:محمد غلامیان-فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: ۸۵۰ برنامه توسط پایگاه های مقاومت، حوزه های مقاومت، نواحی و اقشار بیستگانه سپاه و رده ها تهیه و تنظیم شده و در این هفته اجرا خواهد شد.

 

به گزارش  سخن مردم: ، سردار علی رزمجو صبح امروز در نشست خبری هفته دفاع مقدس ضمن گرامیداشت این ایام، اظهار کرد: دفاع مقدس تاریخی است که در ابعاد مختلف برای جهان اسلام الگو و مثال زدنی است.

رزمجو در ادامه با تاکید بر اینکه دفاع مقدس برجسته‌ترین افتخارات، اقتدارات و جانفشانی‌ها را برای دین خدا و به عنوان خاکریز اصلی انقلاب اسلامی در جهات مختلف، حماسه آفرین شد، افزود: دفاع مقدس پرچم اسلام و قرآن را همچنان بر قلل جمهوری اسلامی برافراشته داشت.

وی با اشاره به اینکه در طول هشت سال دفاع مقدس رزمندگان اسلام توانستند نظام معنوی و متکی بر اندیشه برخواسته از ایمان را تحکیم ببخشند، یادآور شد: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس توانستند فرهنگ ایثار مبتنی بر ارزش‌های الهی را صادر کنند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با بیان اینکه مردم ما در هشت سال دفاع مقدس با جان و مال خود به میدان آمدند و از دین خدا دفاع کردند، ادامه داد: حماسه‌های دفاع مقدس برای تمام دنیا در ابعاد مختلف الگو است.

وی با تاکید بر اینکه در دفاع مقدس با حداقل امکانات و حداکثر سلاح برنده‌ی ایمان، ایثار، شهادت طلبی و ولایتمداری توانستیم بر بلوک‌های شرق و غرب که رژیم بعث را مستمسک خود قرار داده بودند پیروز شویم.

رزمجو با اشاره به اینکه دفاع مقدس تاریخی بود که انقلاب ایران را به قدرتی بزرگ در مقابل دنیا معرفی کرد، تصریح کرد: مقاومت ملت ایران همراه با نیرو‌های مسلح و تدابیر رهبری، همه قدرت‌های مسلح جهان را به سلطه خود درآورد.

وی با اشاره به اینکه برای اجرای برنامه‌های متنوع در هفته دفاع مقدس برنامه ریزی‌های لازم شده، گفت: ۸۵۰ برنامه توسط پایگاه‌های مقاومت، حوزه‌های مقاومت، نواحی و اقشار بیستگانه سپاه و رده‌ها تهیه و تنظیم شده و در این هفته اجرا خواهد شد.

رزمجو با اهم برنامه‌های هفته دفاع مقدس در بوشهر پرداخت و بیان کرد: غبار روبی و عطرافشانی گلزار شهدا، رژه نیرو‌های مسلح در ۳۱ شهریورماه ساعتن ۷:۳۰ در کنار آب‌های نیلگون خلیج فارس، نمایشگاه دفاع مقدس در مصلی جمعه و همایش رزمندگان دفاع مقدس از اهم برنامه‌های اجرایی در این هفته است.

وی عنوان کرد: در هفته دفاع مقدس یک هزار و ۶۶۸ فقره جهیزیه معادل هر بسته ۱۰۰ میلیون تومان به افراد بی بضاعت و تحت پوشش نهاد‌های حمایتی توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه امام صادق ع استان بوشهر عنوان کرد: برنامه هفته دفاع مقدس با توجه به نقش مردم در دوران دفاع مقدس، یا یک نگاه و همراهی مردمی برگزار می‌شود.

وی در خصوص طرح‌های در دست اجرا سپاه در استان بوشهر گفت: لایروبی ۶۵ کیلومتر بخشی از رود حله با پیشرفت ۴۰ درصدی و اجرای دیوار متنی حفاظتی در دره محله علی آباد و حسین آباد برازجان بخشی از فعالیت‌های سپاه امام صادق (ع) در حوزه عمرانی است.

رزمجو با اعلام این که در هفته دفاع مقدس، ۲۰۰ واحد مسکن احداث شده به مددجویان کمیته امداد استان بوشهر تحویل می‌شود، بیان کرد: در تابستان امسال ۵۰۰ دستگاه کولر گازی به ارزش ۱۲۵ میلیارد ریال بین مددجویان این نهاد توزیع شد.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share