امروز:
یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403
دسته: مشروح اخبار
یکشنبه, 26 شهریور 1402 11:41
   
    ایمیل
کد خبـر : 940

  سخن مردم:یکشنبه شب در بازدید سرزده استاندارد به همراه فرماندار،معاونان فرماندار ،مدیر کل دامپزشکی، بخشدار و هیئت همراه بازدید دو ساعته‌ای از روستای زیارت به عمل آمد.

 به گزارش  سخن مردم:در این بازدید که بیشتر به معضلات کشاورزی و دامپروری پرداخته شددر ابتدا طی تماس تلفنی استاندار با مدیر کل برق استان مشکلات برق دامداری‌های بدون برق حل گردید. سپس استاندارد با حضور در مجتمع دامپروری زیارت خبر از رفع موانع صدور پروانه برای دامداری‌های زیارت داد تا دامداران ازدریافت نهاده‌های دامی و دیگر خدمات دولتی بهره‌مند شوند.

در خصوص حمل گوساله از مبدا استان خوزستان و سیستان و بلوچستان قرار بر هماهنگی بین استانداران شد تا حمل گوساله لاغر از مبدا این استان‌ها به استان بوشهر و زیارت بدون موانع انجام گیرد.

 در حاشیه بازدید استاندار از صنایع دامپروری و کشاورزی زیارت ، احداث دامشهر ، احداث مخزن آب ،روشنایی مسیر کلل تا خوشاب و جاده ورودی زیارت تا چهارراه درودگاه مورد بررسی قرار گرفت که در آینده نزدیک اخبار خوبی در این موضوعات منتشر خواهد شد.

 

 

اضافه کردن نظر
نام

نظرات ثبت شده
علی 1402-06-27 15:39
خدا قوت به استاندار زحمتکش
اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share