امروز:
پنج شنبه, 30 فروردين 1403
دسته: مشروح اخبار
جمعه, 14 بهمن 1401 18:25
   
    ایمیل
کد خبـر : 92

امام جمعه وحدتیه:

سخن مردم: امام جمعه وحدتیه گفت:دیدار عمومی و بازدید از طرح‌های عمرانی توقع مردم دشتستان از رئیس جمهور است.

ضربات مهلکی علیه سیستم اطلاعاتی انگلیس و غرب وارد شد

به گزارش  سخن مردم:  حجت‌الاسلام ولی صمصامی در خطبه‌های نماز جمعه وحدتیه اظهار داشت: شهرستان دشتستان با مردمی بصیر و انقلابی، از لحاظ جغرافیایی یک چهارم وسعت استان بوشهر را دارد.

وی اضافه کرد: دشتستان از لحاظ تقسیمات کشوری دارای ۶ بخش با ۹ شهر و ۱۹۸ روستا و آبادی با جمعیتی قریب به ۳۰۰ هزار نفر دومین شهرستان پرجمعیت استان دوشادوش شهرستان بوشهر است.

امام جمعه وحدتیه اضافه کرد: مردم شریف این شهرستان در انتخابات ریاست جمهوری با بیشترین حضور پای صندوق‌های رأی، رأی اولشان حضرتعالی بوده است که این با هیچ کجای استان قابل مقایسه نیست.

وی ادامه داد: در این شهرستان بزرگترین پروژه‌های استانی و ملی در حال اجرا است از جمله پروژه‌های مهم احداث سد دالکی و بزرگراه دالکی به کنارتخته که باید روند تکمیل آنها تسریع شود.

صمصامی خاطرنشان کرد: پروژه‌های اولویت دار دیگری مثل پروژه بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان، جاده نمازگاه به ارم، سد دهرود، جاده بهمرد هم وجود دارند که نیاز به اعتبارات ملی دارند.

وی تاکید کرد: آنطور که از منابع موثق مطلع شدم، در سفر رئیس جمهور به استان بوشهر ظاهراً مردم شریف شهرستان دشتستان، برای میزبانی و بهره مندی از دیدار عمومی و بازدید آیت‌الله رئیسی از طرح‌های عمرانی این شهرستان، مغفول واقع شده اند.

امام جمعه وحدتیه خطاب به آیت‌الله رئیسی بیان کرد: از حضرتعالی و نماینده عالی شما در استان و دیگر عزیزانی که برنامه ریزی سفر را بر عهده دارند، توقع و درخواست داریم که دیدار عمومی با مردم این شهرستان و توجه ویژه به طرح‌های عمرانی آن را لحاظ کنید.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی، هدیه‌ای الهی است که بعد از ۱۵۰ سال مبارزه ملت ایران، خداوند به این ملت اعطا کرد افزود: ملت ایران طی سه دوره طولانی، میان مدت و کوتاه مدت و در یک مبارزه سخت و نفس‌گیر، به این پیروزی چشم گیر در ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ دست یافته است.

صمصامی با اشاره به علل و عوامل شکل گیری انقلاب اسلامی ادامه داد: وابستگی تمام‌عیار به غرب، فساد و دین‌ستیزی حاکمان طاغوت، تلاش برای انحراف و ضایع کردن جوانان، بی‌اعتنایی به رأی مردم، اختناق و مقابله جدی با آزاداندیشی، ظلم و بی‌عدالتی گسترده در کشور با حمایت مستقیم حکومت و عقب‌ماندگی کشور در علم، صنعت و برخورداری‌های عمومی از اولیات رفاهی از این عوامل بود.

وی با اشاره به اهداف و شعارهای انقلاب افزود: استقلال‌خواهی و قطع هر نوع وابستگی، حاکمیت اسلام بر جامعه و رواج ارزش‌های دینی در کشور، آزادی بیان و قلم، عدالت و رفع تبعیض‌ها، پیشرفت مادی و گسترش رفاه، احیای کرامت انسانی و نقش داشتن مردم در حاکمیت بر تعیین سرنوشت خود و زمینه‌سازی برای رشد و تکامل انسان‌ها در جامعه و حذف عوامل فساد از این اهداف بود.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share