امروز:
یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403
دسته: مشروح اخبار
دوشنبه, 20 شهریور 1402 17:00
   
    ایمیل
کد خبـر : 917

سخن مردم:بیش ازصد موکب درمسیرپیاده روی ولایت به زائران خدمت رسانی می کنند

به گزارش سخن مردم: ، این جلسه یکشنبه 20 شهریورماه به ریاست مصطفی بارگاهی معاون فرمانداری و با حضور عباس دهقان وموسی رادمنش معاونین فرمانداری دشتستان، مسئولین ادارات و موکب داران درسالن اجتماعات فرمانداری دشتستان برگزارشد.

دراین جله معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار دشتستان بیان نمود: پیاده‌روی بزرگ ولایت در روز 25 شهریور و مصادف با سی‌ام صفر به مناسبت شهادت امام رضا (ع) از مسیر سراهی بنداروز تا امامزاده ابراهیم برگزار می‌شود.

وی بابیان اینکه امسال هم همانند سال قبل پیش بینی می شود که بیش از صد هزار زائر در این مراسم بزرگ  شرکت خواهند کرد افزود: حدود صد موکب مستقر در طول مسیر وظیفه خدمات‌دهی به زائران را بر عهده خواهند داشت.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار دشتستان  یادآورشد تمهیدات لازم ترافیکی و ایاب و ذهاب با همکاری دستگاه‌های اجرایی جهت تردد زائران در نظر گرفته‌شده است.

وی از استقرار 12 اورژانس در مسیر پیاده‌روی ولایت خبر داد و بیان داشت: دهیاران روستاهای بنداروز و نینیزک در برگزاری این مراسم بزرگ همکاری لازم را داشته باشند.

به گفته بارگاهی سرویس‌های حمل و نقل برای رفت و برگشت زائران در نظر گرفته شده است.
برنامه پیاده روی ولایت به صورت زنده از شبکه‌های سراسری و استانی صدا و سیمای مرکز بوشهر پخش می‌شود.

عباس دهقان معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری دشتستان در این نشست از شهرداری‌ها خواست تا در سطح شهر اطلاع‌رسانی لازم را انجام دهند.وادرات ایستگاه های فرهنگی ویژه کودکان درمسیرایجادکنند.

عباس دهقان در ادامه بیان داشت: اداره‌های ارشاد، تبلیغات اسلامی، کانون پرورش فکری کودکان و اداره آموزش‌وپرورش ایستگاه فرهنگی ویژه کودکان در مسیر ایجاد کنند و دستگاه‌های فرهنگی در قالب مسابقه یا فیلم کوتاه برنامه خوبی اجرا کنند.

معاونت خدمات شهری شهرداری برازجان از ارائه خدمات ایمنی توسط ۴ دستگاه موتورسیکلت آتش‌نشانی در این مراسم خبر داد و ابراز داشت: ۷ دستگاه امدادرسانی و ۳۵ نفر از پرسنل خودرو آتش‌نشانی به همراه ۱۲۰ نفر از پاکبانان در طول مسیر کار خدمت‌رسانی به زائران را انجام می‌دهند.

محمد جامعی در ادامه بیان داشت: ۳۰ دستگاه اتوبوس و ۴۰ دستگاه مینی‌بوس برای برگشت زائرین در نظر گرفته‌شده است و برنامه‌های فرهنگی متنوعی ازجمله کارگاه‌های آموزشی و نقاشی و اهدا کتاب در طول مسیر در نظر گرفته‌شده است.

  

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share