امروز:
جمعه, 31 فروردين 1403
دسته: مشروح اخبار
پنج شنبه, 13 بهمن 1401 19:30
   
    ایمیل
کد خبـر : 90

 سخن مردم: در دومین روز از دهه فجر  بنافی فرماندار دشتستان و معاونین فرمانداری ،  شریفی بخشدار سعداباد ،حجت السلام کشاورز بارگاهی، حسین رمضانی رئیس اداره ابفا شهرستان دشتستان و دهیاران سطح بخش با حضور در دهستان زیراه آغاز عملیات اجرایی فاز یک خط انتقال آب  خیرآباد - سه راه نظرآقا، الیوسفی را رسما اعلام کرد.


به گزارش  سخن مردم: رئیس اداره آب شهرستان دشتستان در آئین آغاز عملیات اجرایی فاز یک خط انتقال آب که از خیرآباد تا روستای سربست می باشد  اظهار کرد: به دلیل فرسودگی و قدیمی بودن خط انتقال قبلی این روستاها امروز به لطف پروردگار عملیات اجرایی فاز یک خط انتقال این روستاها آغاز می شود. و در اینده نزدیک نیز امیدواریم بتوانیم فاز دوم نیز که تا دهستان زیراه می باشد انجام بدهیم .

حسین رمضانی تعداد  روستاهای تحت پوشش این خط انتقال را ۹ روستا اعلام کرد و افزود: به دلیل افزایش جمعیت این روستاها که ۸ هزار نفر جمعیت است، خط انتقال دیگر پاسخگوی نیاز اهالی این روستاها نیست.
 
رمضانی اعتبار این پروژه را ۸۵ میلیارد ریال اعلام کرد و ادامه داد: این خط انتقال به متراژ ۴ هزار و ۱۰۰ متر انجام خواهد شد تا بتوانیم حجم آب بهتر و بیشتری را به روستاییان این منطقه برسانیم.روابط عمومی دهیاری و شورای اسلامی نظرآقا

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share