امروز:
یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403
دسته: مشروح اخبار
سه شنبه, 07 شهریور 1402 21:20
   
    ایمیل
کد خبـر : 898

سخن مردم: المان یادمان شهید خوشنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد دشتستان در آبان ماه ۱۴۰۲ تکمیل می شود.

به گزارش سخن مردم: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دشتستان در شورای اداری واحد با اشاره به تکمیل اعتبار مالی اجرای یادمان شهید از برنامه ریزی برای برگزاری یادمان شهید در ۱۶ آذرماه خبر داد. باوجود مشکلات مالی و بدهی های مالی واحد با مدیریت منابع مالی و استفاده از امکانات موجود با اخذ مجوزهای عمرانی استانی و سازمانی شروع عملیات اجرای ساخت المان یادمان شهید خوشنام دانشگاه در مردادماه ۱۴۰۱ اغاز گردید و هم اکنون در مرحله نما است و پیشرفت ۷۵ درصدی دارد.
ایشان وجود مشکلات گسترده مالی و کسری بودجه چند میلیاردی و افزایش قیمت ها را دلیل کندی در اجرا و اتمام المان یادمان شهید دانست که با پیگیری مکرر استان و واحد در خردادماه ۱۴۰۲ مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان جهت تکمیل یادمان تخصیص یافت که کمتر از نیمی از مبلغ مورد نیاز برای تامین مصالح تکمیل بود.
ایشان با بیان اینکه بابت تاخیر پیش آمده شرمنده خانواده معظم شهدا و ایثارگران و جانبازان و مردم‌شریف و شهید پرور شهرستان دشتستان هستیم، از تکمیل اعتبار مالی در نیمه دوم شهریورماه و ان شاءالله تکمیل یادمان شهید در آبان ماه ۱۴۰۲ خبر داد.
وی با اشاره به جبران چند میلیاردی کسری بودجه در سال مالی گذشته از طریق رشد ۱۲۶ درصدی در پذیرش دانشجویان و افزایش چشمگیر درآمدهای غیر شهریه ای در سال مالی گذشته که منجر به خروج از وضعیت زیان دهی ویژه دانشگاه شد، از تصویب برنامه های عملیاتی بودجه با رویکرد مولدسازی برای ایجاد تحول اقتصادی، کمی و کیفی آموزشی دانشگاه در جهت افزایش رضایتمندی دانشجویان در سال مالی جدید خبر داد.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share