امروز:
یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403
دسته: مشروح اخبار
یکشنبه, 05 شهریور 1402 15:00
   
    ایمیل
کد خبـر : 891

سخن مردمابوالفضل قاسمی" صد و پنجاه و نهمین جلسه ی رسمی شورای شهربا بررسی استعفای رئیس شورای شهر برازجان و انتخاب ریاست جدید  برگزار شد.

به گزارش سخن مردم: دراین جلسه "سید عبدالمحمد کاظمی" با اکثریت آرای اعضای حاضر در جلسه به‌ عنوان رئیس جدید شورای اسلامی شهر برازجان انتخاب شد.

ارسطو قائدی برازجانی بابیان اینکه یک شورای یک دست بودیم و خواهیم بود بیان نمود :هر کس که رئیس شورا بشود در تمام موارد ایشان را حمایت می کنم.

 وی باتبریک هفته دولت گفت: بنده روزی که وارد شورای شدم پروژه های کمی درشهرداری داشتیم اما الان نگاه می کنم پروژه های شهرداری 37 پروژه قابل افتتاح داریم، این نشان می  دهد شورا بی برنامه ای نبوده است.

وی بیان نمود :ایستگاه شماره 3 آتش نشانی یک آرزوی دیرینه بود که کلنگ زنی می شود ،پنج اتوبوس به ناوگان اضافه می شود ودو پارک قابل افتتاح است.

ارسطو قائدی برازجانی درادامه افزود: آسفالت ما در این مدت 90 هزار متر مربع بوده، پیاده روی سازی 20 هزار متربع بوده وطراحی پل خضر انجام شده است.

وی عنوان نمود طرح تفضیلی شاه کلید شهراست که هر چه سریعتر باید انجام شود، بهسازی بلوار طالقانی داشتیم که مبلمان شهری تغییر می کند.

ارسطو قائدی برازجانی اضافه نمود: ده مورد در خصوص وسایل بازی کودکان ،آلمان های که در سطح شهر زده شده  است.

راه اندازی زمین چند منظوره ساحلی که شکل گرفته و انجام شده که این کار بسیار بزرگی است  که جا دارد از فرماندار و معاونان تشکر می کنم.

در ادامه جلسه مهدی بهبهانی بیان نمود: تشکر می کنم از کسانی که بنده را نقد می کنند، هیچ گلایه ای ندارم و نه شکایت دارم، تشکر می کنم از قائدی هیچ حاشیه ای نداشته و خود گذشتگی که داشته و همه فکرش مردم بوده، این شورا مطعلق به مردم است تا دسترسی مردم به ما بهتر باشد.

سید عبدالمحمد کاظمی یادآور شد: توانستیم با خودگذشتگی ارسطو قائدی برازجانی آرامش به اعضای شورای برگردانیم، شاید یک وقتی از هم دلگیر بشویم بخاطر این است که مردم حساس می شوند ولی ما با مردم همراه شدیم و با نظرات مردم سهیم خواهیم بود تامشکلات تا حد امکان کوتاه بشود.

محراب بنافی با تبریک هفته دولت و گرامی داشت یادوخاطره شهید باهنر و رجایی  بیان نمود: فلسفه شورا همین است که اختلاف سلیقه درآن وجود داشته باشد و اختلاف نظری که در راستای خدمت مردم قرار بگیرد با ارزش است.

بنافی عنوان نمود خط قرمز ما مردم هستند و الحمدالله با همدلی اعضای شورا طرح های خوبی درشهر انجام گرفته که تقدیر و تشکر می کنم از شهردار و معاونین محترم واین تعهد می دهیم که در کنار مردم باشیم.

دراین جلسه با استعفای ارسطو قائدی برازجانی ازریاست شورا مجدد رای گیری برگزار وسید عبدالمحمد کاظمی با 5 رای رئیس شورای اسلامی شهربرازجان شد.

همچنین با استعفای کاظمی ازمنشی دوم رای گیری برگزار ومسیب غریب زاده با پنج رای به عنوان منشی دوم انتخاب شد.

همچنین نائب رئیس شورا خانم صدیقه مهدویان پور و منشی اول آقای وحید مصدق بدون تغییر باقی ماندند.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share