امروز:
یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403
دسته: مشروح اخبار
یکشنبه, 05 شهریور 1402 17:32
   
    ایمیل
کد خبـر : 878

سخن مردم:اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر برای سومین سال متوالی در گروه زیربنایی و توسعه زیرساخت در بین واحدهای اجرایی شرکت کننده در جشنواره شهید رجایی پپبه عنوان دستگاه برتر معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، در متن لوح تقدیر احمد محمدی زاده استاندار بوشهر خطاب به محمد شکیبی نسب مدیرکل بنادر و دریانوردی استان آمده است: ضمن تبریک هفته دولت و گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، با عنایت به ارزیابی صورت گرفته، ستاد بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی استان بوشهر اداره کل بنادر و دریانوردی این استان را در ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۱ به عنوان دستگاه اجرایی برتر در گروه زیربنایی و توسعه زیرساخت در بین واحدهای اجرایی شرکت کننده در فرایند ارزیابی عملکرد اعلام می نماید.

 

در ادامه متن لوح تقدیر اهدایی استاندار بوشهر آمده است: با تبریک این موفقیت به جنابعالی و کلیه کارکنان محترم اداره کل بنادر و دریانوردی استان، از درگاه خداوند متعال توفیق بیشتر در مسیر تحقق منویات مقام معظم رهبری و سیاست های دولت محترم را مسئلت می نمایم.

 

گفتنی است لوح تقدیر و تندیس رتبه برتر در جشنواره شهید رجایی استان بوشهر ویژه هفته دولت با حضور آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و احمد محمدی زاده استاندار بوشهر به محمد شکیبی نسب مدیرکل بنادر و دریانوردی استان اهدا شد.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share