امروز:
جمعه, 31 فروردين 1403
دسته: مشروح اخبار
جمعه, 14 بهمن 1401 11:32
   
    ایمیل
کد خبـر : 87

 سخن مردم: :پیام مدیریت جهاد کشاورزی دشتستان به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

 

بسم الله الرحمن الرحیم

“والفجر و لیال عشر"

انقلاب اصیل ما جلوه ای از نهضت پر عظمت حضرت رسول الله (ص ) است . امام خمینی ( ره )

ایام الله دهه ی مبارک فجر بعنوان نماد اراده ی ملت عدالت خواه،حق طلب و خاستگاه ارزشهای اسلامی و نمود به ثمر رسیدن رشادت و از جان گذشتگی مردم آزاده ی ایران زمین است که در برابر استبداد،خودکامگی، و بی عدالتی به پا خواسته و انقلاب را به سرمنزل مقصود رساندند.

این دهه، تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر اسارت انسان، با انقلاب خویش، صفحه های زرین را در تاریخ حیات آدمی گشود و برای خدا خواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش جان جهانیان طنین انداز کرد.

 

اینجانب فرا رسیدن ایام فرخنده و مبارک دهه فجر را به تمامی ملت شریف و شهید پرور ایران و به سکاندار کشتی انقلاب حضرت آیت الله امام خامنه ای، همکاران، کشاورزان و بهره برداران بخش کشاورزی تبریک و تهنیت عرض نموده و با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان بهمن ۵۷ با آرمان های امام راحل (ره) و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تجدید میثاق نموده و  ازخداوند سبحان خواهانم که توفیق بندگی با بصیرت، خدمت صادقانه و پاسداشت خالصانه ارزشها را به همه ما عنایت فرماید.

 

                          ومن الله التوفیق

محمدرسول صحراکار

مدیریت جهاد کشاورزی دشتستان

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share