امروز:
یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403
دسته: مشروح اخبار
جمعه, 03 شهریور 1402 23:50
   
    ایمیل
کد خبـر : 869

سخن مردم: فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارمندان و کارگران حضرت رسول(ص) ناحیه سپاه دشتستان بمناسبت فرارسیدن هفته دولت بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش سخن مردم: متن بیانیه بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
امام على عليه السلام:
دَولةُ الكريمِ تُظهِرُ مَناقِبَهُ ، دَولةُ اللَّئيمِ تَكشِفُ مَساوِيَهُ و مَعايِبَهُ
دولتِ انسان كريم و بزرگوار خوبيهاى او را آشكار مى كند، دولت شخص پست و لئيم زشتيها و عيبهاى او را بر ملا مى سازد.
هفته اول شهریور ماه که با نام و یاد شهیدان والامقام «رجایی و باهنر» مزین و هفته دولت نام‌گذاری شده فرصتی برای سرمشق قرار دادن راه روش و منش این عزیزان در زمینه خدمت‌رسانی بی‌منت و خالصانه به مردم شریف ایران است.
این هفته فرصت مغتنمی است که دولت‌مردان با تجدید پیمان با شهیدان، افق‌های تازه‌ای از پیشرفت و توسعه را طراحی و به منصه‌ی ظهور رسانده و در سالی که به سال «مهار تورم و رشد تولید» نام‌گذاری گردیده با تدبیر، زمینه‌های رشد و پیشرفت روزافزون کشور در عرصه‌های مختلف را فراهم آورده و امید را به جامعه نوید بخشند.
بی‌شک وحدت مردم و دولت اسلامی، پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی را به‌ دنبال خواهد داشت و در این ‌راستا چه نیکوست که دولت‌مردان و خدمت‌گزاران برای ادامه راه شهیدان والامقام، برای ساختن ایرانی آباد و آزاد هم‌پیمان شوند و قطعاً الگوگیری از ایثار و مجاهدت‌های شهیدان راه انقلاب، در خدمت به مردم عزیز مسیر روشنی را برای پیشرفت ایران اسلامی به‌همراه خواهد داشت.
هیات اندیشه ورز بسیج ابزار بسیار خوبی است که متشکل از نخبگان و نواندیشان در هر شهرستان می باشندکه درقالب جهادتبیین که ماموریت روشنگری وبصیرت افزایی وتنویر افکارواندیشه هارابدنبال دارد درکناردولتمردان میتواند در احصاء مشکلات اداری و ایجاد راهکار حل آن مفید و موثر باشد.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام دولت به ‌ویژه شهیدان «رجایی و باهنر» هفته دولت و روز کارمند که بنام روزبسیج کارمندان نامگذاری گردیده را به همه دولت‌مردان و کارمندان خدوم و متعهد دشتستان بزرگ تبریک عرض نموده و انتظار می رود کارمندان بسیجی با کار و تلاش جهادی و انقلابی و فساد ستیزی در راستای خدمت‌رسانی به مردم و برطرف شدن مشکلات قدم برداشته تا انشاءالله به مصداق کلام نورانی..رضی ورضی الله ورضو عنه.. رضای خداوند متعال محقق گردد.
پاسدار کریم جماعتی
فرمانده حوزه حضرت رسول(ص) سپاه ناحیه دشتستان
انتهای پیام/

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share