امروز:
شنبه, 01 ارديبهشت 1403
دسته: مشروح اخبار
چهارشنبه, 12 بهمن 1401 11:26
   
    ایمیل
کد خبـر : 86

سخن مردم:همزمان با فرارسیدن ۱۲ بهمن و آغاز دهه مبارک فجر، گلبانگ انقلاب اسلامی در مدارس دشتستان و به صورت نمادین با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری دشتستان، امام جمعه شهرستان، مدیر آموزش و پرورش شهرستان، فرمانده سپاه جواد الائمه (ع) و دیگر مسئولین در دبستان دخترانه شاهد لاله ۲ برازجان نواخته شد.

به گزارش سخن مردم: مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان در آئین نواختن زنگ انقلاب در مدارس این شهرستان گفت: دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی ایران در واقع آغاز رویش بهار آزادی و پیشرفت کشور عزیزمان ایران اسلامی بود.

سلیمان حیاتی اصل خاطرنشان کرد: همزمان با ورود حضرت امام خمینی(ره) و پیروزی این انقلاب و به تبع آن تشکیل دولت اسلامی در کشور، شاهد قطع دستان استکبار جهانی و بیگانگان از کشور بودیم.

وی ادامه داد: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به پشتوانه آحاد مردم و نقش بی بدیل امام خمینی(ره) به ثمر نشست و امروز شما دانش آموزان نقش مهمی برای حراست و حفاظت از این انقلاب و دستاوردهای عظیم آن برعهده دارید.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان با تاکید بر اینکه در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ایران سرنوشت ‌سازترین روزهای پیروزی انقلاب رقم خورد، تصریح کرد : این ایام فرصت مناسبی است تا دانش آموزان را که نسل های چهارم و پنجم این انقلاب هستند بیشتر با تاریخ انقلاب اسلامی آشنا نمود.

 

 

 

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share