امروز:
یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403
دسته: مشروح اخبار
سه شنبه, 31 مرداد 1402 21:11
   
    ایمیل
کد خبـر : 856

سخن مردم:فراخوان دریافت آثار «نویسندگان نوقلم» شهرستان دشتستان با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اعلام شد.

به گزارش سخن مردم:،فراخوان آموزشی،پژوهشی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و با هدف آشنایی با نویسندگان نوقلم و ایجاد انگیزه جهت تولید آثار فاخر و ارزشمند برگزار می‌شود

سیدمحمد جواد مهدوی مرتضوی مسول مرکز حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس دشتستان در گفتگویی اظهار داشت: فراخوان دریافت آثار نویسندگان و اهل‌قلم به همت این مرکز در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ایجاد انگیزه در نویسندگان نوقلم برای تولید آثار فاخر و ارزشمند، منتشر و توزیع شده است.

سرهنگ مهدوی مرتضوی ادامه داد: صاحبان قلم، نویسندگان، شاعران و پژوهشگران می‌توانند آثار خود را برای طرح و بررسی در کمیته تألیف و نشر ، تا پایان مهرماه ۱۴۰۲ به مرکز حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس واقع در بلوار طالقانی شهر برازجان جنب فرمانداری دشتستان تحویل دهند.
وی درخصوص شرایط عمومی شرکت کنندگان گفت: آثار ارائه شده باید دارای ارزش ها و معیارهای ادبی و هنری باشد و تکمیل و ارسال اطلاعات فردی و سوابق نویسندگی شرکت کنندگان الزامی است.
وی تصریح کرد: آثار ارسالی در قالب‌های داستان‌کوتاه و یا بلند، خاطره نویسی، زندگی‌نامه و فیلمنامه مرتبط با ایثار و شهادت نوشته شده باشد و همچنین نویسندگان می‌توانند آثار خود در گروه سنی(کودک، نوجوان،جوان) را در قالب داستان، رمان، خاطره، سیره و زندگی‌نامه و شعر ارسال کنند.
وی ادامه داد: آثار به صورت تایپ شده و به صورت فایل word یا pdf و ترجیحاً با قلم B Nazanin سایز ۱۴باشد و مشخصات کامل صاحب اثر شامل نام و نام خانوادگی، کدملی، تاریخ تولد، شماره تماس درج شود.
وی آخرین مهلت ارسال آثار سی ام مهرماه ۱۴۰۲ اعلام کرد.

علاقه‌مندان برای ارسال آثار خود می‌توانند از طریق پست الکترونیکی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید یا شماره ۰۹۱۷۳۷۸۵۶۰۵/۰۹۰۱۵۲۴۶۳۱۰ (مصطفی شهریاری) و یا ۰۹۱۷۱۷۳۵۸۶۹ (حبیب قاسمی)تماس حاصل نمایند

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share