امروز:
یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403
دسته: مشروح اخبار
دوشنبه, 23 مرداد 1402 13:00
   
    ایمیل
کد خبـر : 834

 سخن مردم: ابوالفضل قاسمی" آیین تقدیر از جودوکار مدال آور کشوری و مربی جودو در محل باشگاه شهید سلیمانی برازجان با حضور مسئولین برگزار شد.

به گزارش سخن مردم: در این مراسم سید محمد جواد مهدوی مرتضوی مسول هیئت جودو و دفاع شخصی دشتستان با تقدیر از تلاش و پشتکار جودوکاران و مربیان آنان و مدال آوری در سطح کشوری اظهار داشت: امروز پس از چندین سال مدال آوری این جودوکاران، مایه فخر و مباهات دشتستان گردیده است و ما به این قهرمان پروری نیاز مبرم داریم.
مهدوی مرتضوی افزود: ما مرحله ای بالاتر از قهرمان پروری داریم که پهلوان پروری در روح و جسم هنرجویان و تبعیت از مربی و نظم و انضباط است که باید بسط داده شود.
رییس هیئت جودو گفت: پهلوانی یعنی مردم داری و کمک به مشکلات مردم ، وحدت ، همدلی ، انسجام اجتماعی و خلوص در رویکرد و عملکرد ورزشکار نهادینه و بروز داده شود لذا ما میخواهیم ورزشکار ما در عین قهرمان بودن دلسوز و مردم دار هم باشد.

همچنین در این مراسم حسین پور رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان دشتستان اظهار داشت: در جنگ ترکیبی و شناختی دشمن علیه ملت ما، هوشیاری جوانان نقش بسزایی در نقش بر آب کردن دسیسه های دشمنان دارند.
حسین پور افزود : ما با تقدیر و حمایت از این مدال آوران و مربی آنان انتظار داریم با تلاش بیشتر در سطح کشوری و جهانی عرض اندام و افتخار آفرینی نمایند.

سروان پاسدار قاسم کاویانی مسئول بسیج ورزشکاران شهرستان  ضمن تبریک و دیدار با قهرمان رشته جودو در مسابقات کشوری با اشاره به ضرورت ترویج روحیه ایثار و پهلوانی در جامعه اظهار داشت: ایران پیش از هر آن چیز نیازمند ترویج روحیه ایثار از خودگذشتگی و مجاهدت است.

مسئول بسیج ورزشکاران شهرستان در ادامه افزود: حوزه ورزش یکی از بخش های است که می تواند در کنار ورزش های قهرمانی به ارائه آموز های پهلوانی، اخلاقی و معنویت به قشرهای جوان و نوجوان اقدام کند، بر همین اساس یکی از برنامه ها و سیاست های اصلی بسیج ورزشکاران نقش افرینی در این خصوص است.

در این مراسم که با حضور حسین پور رییس اداره ورزش و جوانان دشتستان، سرهنگ مهدوی مرتضوی رییس هیئت جودو شهرستان، قاسم کاویانی مسئول بسیج ورزشکاران سپاه شهرستان، امینی رییس هیئت کشتی شهرستان و رییس شورای روستای بنداروز، سهرابی و پور بهی اعضای روستای بنداروز و دیگر مربیان و هنرجویان ورزشی حضور داشتند از مدال آور کشوری جودو امیرمحمد نیکخواه و مربی حمید خجسته از سوی اداره ورزش، هیئت جودو، بسیج ورزشکاران و نیز پست بانک هدایایی تقدیم آنان گردید.

همچنین در این مراسم از دو خبرنگار بسیجی در حوزه ورزشی، سید محمدمهدی امیری وابوالفضل قاسمی و  بمناسبت روز خبرنگار تقدیر بعمل آمد


اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share