امروز:
جمعه, 31 فروردين 1403
دسته: مشروح اخبار
چهارشنبه, 12 بهمن 1401 13:39
   
    ایمیل
کد خبـر : 83

 سخن مردم:همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی روز چهارشنبه ۱۲بهمن ماه ، در راستای گرامیداشت فرهنگ ایثار و شهادت فرماندار دشتستان ،حجةالاسلام مصلح امام جمعه دشتستان به همراه جمعی از مسئولان شهرستان با خانواده شهید عباس سلیمی فرد ونعمت اله شمسی جانبازانقلاب اسلامی  دیدار نمودند.

به گزارش سخن مردم:امام جمعه دشتستان دراین دیدار بیان نمود: این انقلاب با خون شهدا آبیاری شده و باید ایثار و فداکاری آنان را ارج نهیم.

حجة الاسلام مصلح در این دیدارها ضمن تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، دشتستان را پیشتاز در تقدیم شهید به انقلاب عنوان نمود و گفت: خون شهدا بود که اسلام را پیروز کرد، شهدا در جهاد، قیام و انقلاب ارزشمند بودند و ما باید ادامه دهنده راه و اهدافشان باشیم.

وی با بیان اینکه شهدا ناظرند و ما وظیفه داریم آرمان ها و اهداف شهدا و انقلاب را دنبال کنیم و آنان را تکریم کنیم، اظهار داشت: این انقلاب با خون شهدا آبیاری شده و باید ایثار و فداکاری آنان را ارج نهیم و از خداوند برای خانواده آنان صبر و عزت بطلبیم.

گفتنی است در این دیدارها توسط مسئولان شهرستان ازخانواده  شهید عباس سلیمی فرد ونعمت اله شمسی جانبازانقلاب اسلامی تجلیل بعمل آمد.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share