امروز:
یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403
دسته: مشروح اخبار
جمعه, 20 مرداد 1402 10:00
   
    ایمیل
کد خبـر : 829

سخن مردمفاطمه قاسمی" معاون فرهنگی کانون کشور با همراهی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر از مرکز فرهنگی هنری برازجان در شهرستان دشتستان بازدید نمود.

به گزارش سخن مردم: فرهاد فلاح، معاون فرهنگی کانون کشور که طی سفر دو روزه به بوشهر سفرکرده بود عصر پنجشنبه ۱۹ مردادماه ضمن بازدید از مرکز برازجان از نزدیک با مدیر کانون ،مربیان واعضا گفتگو و از نزدیک در جریان عملکرد مربیان و مشکلات آنان قرار گرفت.

معاون فرهنگی کانون کشور اعتماد مردم را مهم‌ترین سرمایه این مجموعه دانست وبیان نمود:  باید از این ظرفیت نهایت استفاده برای خدمت رسانی به جامعه هدف صورت گیرد.

وی افزود باتوجه به برگزاری فعالیت ها و دوره های آموزشی به صورت عملی، ظرفیت های مراکز کانون و فعالیت اعضا فرصت خوبی برای جذب کودکان و نوجوانان و مقابله با تهاجم فرهنگی است.

 فلاح با تاکید بر هدفمندی و برنامه ریزی کودکان و نوجوانان، عنوان کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یک بستر مناسب برای رشد کودکان و نوجوانان است که می تواند در بستر خانواده هم نقشی فعال ایفا کند.

معاون فرهنگی کانون کشور نقش کانون را در جهت کاهش آسیب های اجتماعی بسیار چشمگیر دانست وافزود: اجرای برنامه های کانون با کیفیت بالا می تواند زمینه های رشد و تعالی آینده سازان ایران را فراهم سازد و استعدادهای کودکان و نوجوانان در این فضا کشف و شکوفا گردد.

معاون فرهنگی کانون کشوردراین نشست ازاکران انیمیشن بچه زرنگ درمراکز کانون ها خبرداد وافزود:مراکز کانون پرورش فکری باید با اجرای برنامه ها و دوره های مختلف پذیرای کودکان ونوجوانان باشند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر نیز گفت: دشتستان از شهرستان‌های فعال و پویای این استان در حوزه فعالیت های ویژه کودکان و نوجوانان است.

سمیه رسولی افزود: فرماندار شهرستان دشتستان حمایت و همراهی بسیار خوبی با ادار کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دارد که این رویکرد فرصت ارزشمندی برای توسعه فعالیت‌های حوزه کودک و نوجوان در این شهرستان است.

در این نشست احیاء صندوق تعاون و امداد، تبدیل وضعیت نیروهای مراکز فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و حمایت اعتباری برای توسعه کمی و کیفی از جمله موارد مطرح شده از سوی مربیان مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در برازجان بود.

مدیر کانون برازجان دراین نشست ضمن خوش آمدگویی به معاون فرهنگی کانون کشورومدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهروهیئت همراه با بیان این که فعالیت های کانون بسیار بدیع و فراگیر است، اظهار داشت: دلیل موفقیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، تخصص و تعهدی است که مربیان کانون دارند.

وی بیان داشت: وجود کتابخانه مجهز کودک و نوجوان، ، نمایشگاه بومی محلی ،کارگاه های مناسب علمی، فرهنگی، ادبی ، درمرکزبرازجان باعث شده تا مکانی برای کشف و شناسایی استعدادهای مختلف دانش آموزان باشد.

رزم پا بابیان اینکه کانون پرورش فکری مکان مناسبی برای تربیت انسان‌های فرهیخته و شایسته در زمینه های مختلف ذوقی و فکری است اضافه نمود:آموزش و پرورش در راستای شناسائی ظرفیت‌های بیشمار کانون، بستر را برای حضور پررنگ تر دانش آموزان و فرهنگیان در کانون فراهم آورد.

در این نشست ابوالفضل قاسمی و فاطمه قاسمی خبرنگار،عکاس و دوعضو فعال مرکزبرازجان و دارای مقام های برتر علمی فرهنگی با فرهاد فلاح معاون فرهنگی کانون کشور و سمیه رسولی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر دیدار کردند.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share