امروز:
یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403
دسته: مشروح اخبار
پنج شنبه, 19 مرداد 1402 08:59
   
    ایمیل
کد خبـر : 821

مسئول کمیته مسابقات هیئت فوتبال شهرستان دشتستان:

سخن مردم: مسئول کمیته مسابقات هیئت فوتبال شهرستان دشتستان در گفتگویی کوتاه  با خبرنگار سخن مردم، از برگزاری فصل جدید رقابتهای فوتبال شهرستان در هفته دولت خبر داد.


به گزارش سخن مردم:حسن عباسی ابتدا از همه همکاران خود در هیئت فوتبال و سپس از تعامل بسیار خوب اداره ورزش و جوانان ، هیئت فوتبال استان ، فرماندهی انتظامی دشتستان ، سازمان جمعیت هلال احمر ، بهداشت و درمان ، آموزش و پرورش ، مرکز جامع خدمات درمانی شهر دالکی ، مدیران ، سرپرستان باشگاههای ورزشی ، هواداران تیمها و سایر کسانی که در فصل ۱۴۰۱ به انحاء مختلف با کمیته مسابقات شهرستان در امر برگزاری رقابتهای فوتبال و فوتسال استانی و کشوری همکاری داشته اند تشکر و قدردانی نمودند.
وی با بیان این که به زعم همگان بویژه حضور نمایندگان سازمان لیگ فوتبال ایران و ناظران استانی در شهر برازجان ، برگزاری مسابقات در این شهر را در نوع خود بسیار خوب ، منظم و باکیفیت بر شمرده و آن را نسبت به برخی شهرهای کشور نیز عالی توصیف نموده اند.


ایشان افزود: مسابقات فوتسال نونهالان از روز جمعه بیستم مردادماه آغاز خواهد شد و ان شاء الله قصد داریم در آغاز هفته دولت و تعطیلات شهریورماه بواسطه فراغت بال دانش آموزان مسابقات رده های پایه را برگزار و به اتمام رسانیم تا باشگاهها و خانواده ها دغدغه فصل مدارس ، تحصیل و درس بچه ها را نداشته باشند.
ایشان گفت : حجم برگزاری مسابقات در نیمه دوم سال بسیار بالاست و امیدواریم که بتوانیم با همکاری سایر نهادهای مرتبط بازیها را نسبت به گذشته با کیفیت بالاتری برگزار نمائیم.
مسئول کمیته مسابقات در پایان برای کلیه تیمهای نماینده دشتستان بزرگ در رقابتهای فوتبال و فوتسال استانی و کشوری آرزوی موفقیت و سربلندی نمودند.

اضافه کردن نظر
نام

نظرات ثبت شده
ملایی 1402-05-19 13:31
درود بر مرد شماره یک ورزشی دشتستان
اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share