امروز:
یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403
دسته: مشروح اخبار
چهارشنبه, 18 مرداد 1402 07:00
   
    ایمیل
کد خبـر : 820

سخن مردم: نشست خبرنگاران و اصحاب رسانه دشتستان به مناسبت روز خبرنگار با حضور فرماندار دشتستان و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر و رئیس و کارشناس امورآگهی های اداره فرهنگ و ارشاد

اسلامی دشتستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

 

به گزارش سخن مردم: عبدالرحیم افروغ با تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه بیان نمود: دولت برای جایگاه خبرنگار ارزش والایی قائل است، باور دارم سلیقه های سیاسی برای ما محترم بوده اما هیچ جا کنش منفی یا مثبتی نشان نداده ایم، خط قرمز اساسی و جدی ما انقلاب اسلامی است، با تمام قدرت کنار خبرنگاران بوده و حامی آنها هستیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر افزود: انتصابات خود در اداره را بر اساس کارآمدی انجام می دهیم، به رسانه های مکتوب آگهی داده شده و مدارک آن وجود دارد، به هیچ رسانه مجازی آگهی داده نشده است، تک به تک رسانه ها را بر اساس حق دیده و از حق همه رسانه ها دفاع می کنیم، هیچ اداره ای حق توزیع آگهی به هیچ نشریه ای را ندارد، دهیاری ها و شهرداری ها نیز چنین حقی را ندارند.

افروغ همچنین اظهار داشت: حرمت امامزاده را باید متولی آن نگه دارد و ما نیز متولی رسانه هستیم، این که بنویسید، تولید کرده و نویسنده تربیت کنید خوب است.

در ادامه این نشست فرماندار دشتستان گفت: امروزه دامنه جنگ ها تغییر کرده و جنگ باور ها بر جنگ سخت افزارها غلبه پیدا کرده است، رسانه قدرتمند بوده و روی ذهن ها اثر می گذارد، خود اصحاب رسانه باید به وظایف خود باور داشته باشند، امروز در محیط جنگ ترکیبی بوده و دشمن در محیط درونی ذهنی ما نیز نفوذ کرده است.

احمد بنافی، ضمن بیان اینکه مسئولین باید به جایگاه درونی خبرنگار اعتقاد داشته باشند، اظهار داشت: خود و جامعه را وارد حاشیه نکنید، ابتدا به خودتان و راهی که در آن قدم برداشته اید اعتماد داشته باشید، به الزامات پایبند بوده و نقاط ضعف و قدرت را با هم ببینید، پمپاژ امید را تمامی اصحاب رسانه برای مردم باید مدنظر خود قرار داده و انصاف را در کنار آن داشته باشید.

وی ادامه داد: سعی کرده در راستای تعامل با رسانه ها، سیاسی بازی نداشته باشیم، در تمامی زمینه ها تلاش خود را برای پیگیری و اجرا داشته ایم که سال آینده تاثیر برخی از آنها دیده می شود.

در این نشست ، خبرنگاران به ارائه دیدگاه‌ها، دغدغه‌ها و مطالبات خود پرداختند ودرپایان از خبرنگاران و اصحاب رسانه  تجلیل بعمل آمد.

 


 

 

 

 

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share