امروز:
یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403
دسته: مشروح اخبار
سه شنبه, 17 مرداد 1402 16:00
   
    ایمیل
کد خبـر : 813

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان

سخن مردمابوالفضل قاسمی" نشست خبری فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان به مناسبت ۱۷مرداد روز خبرنگار در سالن جلسات ستاد فرماندهی برگزارشد.

سخن مردم: فرمانده نیروی انتظامی دشتستان ضمن تبریک روزخبرنگاروگرامی داشت سالروز شهادت شهید صارمی گفت: خبرنگاران در عرصه جهاد تبیین وبصیرت افزایی نقش آفرین وادامه دهنده و تبیین‌کننده راه سیدالشهدا(ع) هستند.

سرهنگ علی یاری فرمانده نیروی انتظامی دشتستان ادامه داد اگر امروز ازپیام کربلااسمی ماندگارشده است دلیل آن این است که ابا عبدالله الحسین(ع)، امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س) رادرکربلاهمراه داشت که نمونه کامل یک خبرنگار بودند ومسئولیت انتقال پیام نهضت عاشورا را برای ماندگاری در تاریخ به بهترین شکل ممکن انجام دادند،«کربلا در کربلا می‌ماند اگر زینب نبود»پس بی‌شک فصل‌الخطاب رسالت اهالی قلم، خبررسانی و خبرنگاریست.

فرمانده نیروی انتظامی دشتستان بابیان اینکه شهرستان دشتستان بسیار خاص و ویژه است اضافه نمود: این شهرستان از لحاظ وسعت و جمعیت بزرگ بوده واز حیث شرایط و امنیت، از شرایط بسیار خوبی برخوردار است که ما هم با تلاشی که داشتیم امنیت پایدار و نسبی را برقرارکرده ایم.که شهرستان دشتستان ازنظرامنیت در رتبه اول استان است.

سرهنگ علی یاری در ادامه بیان نمود: طبق عهدی که با مردم بسته‌ایم آسایش خود را فدای آرامش و آسایش مردم می‌کنیم و از هیچ تلاشی برای امنیت دریغ نمی کنیم.

وی پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز، برخورد جدی با خرده فروش های مواد مخدر ، افزایش صد درصدی در حوزه کشف مواد مخدرو حضور پلیس در همه صحنه‌ها و بین مردم در سطح شهر رااز اقدامات نیروی انتظامی بیان نمود.

علی یاری جرائم خشن را جزء خطوط قرمز فرماندهی انتظامی بیان نمود و ادامه داد در سال جاری ۱۳۳ درصد جرائم خشن در شهرستان کشف‌شده است.

سرهنگ عباس علی یاری با اعلام اینکه استان بوشهر در اجرای طرح محله محور رتبه اول را کسب کرده است اظهار داشت: جوانان از نگهداری سلاح غیرمجاز پرهیز کنند.

وی بابیان اینکه عمده‌ترین سارقین طلاجات ازشهرستان غیربومی هستند عنوان نمود:شهروندان عزیز در پیشگری از سرقت منزل و خودرو ،طلا ها را در منازل نگهداری نکنند ودر صندوق بانک نگهداری کنند. 

سرهنگ علی‌یاری در مورد اجرای طرح حجاب و عفاف نیروی انتظامی شهرستان دشتستان گفت: در مورد طرح حجاب و عفاف با تاکیداتی که فرمانده انتظامی استان بوشهر چهار طرح ناظر داریم که در طرح ناظر یک برخورد با خودروهای متخلفی است که کشف حجاب می‌کنند و به طور ویژه برخورد می‌کنیم که در این مورد شهرستان دشتستان توانسته رتبه اول را به دست بیاورد.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان اظهار داشت: در بحث ناظر ۲، برخورد با مغازه‌های هنجار شکن بود که با ورود میدانی نیروی انتظامی شهرستان و سپاه و بسیج ما هیچ صنف و واحد صنفی در بحث کشف حجاب و عفاف در شهرستان دشتستان نداشته ایم و برخوردهایی که داشتیم در حد تذکر و برخورد اولیه به اتمام رسیده است.

وی در مورد امنیت نخیلات شهرستان دشتستان نیز اظهار داشت: به زودی در بحث تأمین امنیت نخیلات جلسات دوره‌ای را خواهیم داشت و در کمیسیون عملیات، برای تأمین امنیت نخیلات در سطح شهرستان دشتستان گشت زنی توسط همکاران در حال اجرا است و با صاحبان نخیلات در تعامل و ارتباط هستیم و گشت رضویون با همکاری سپاه جواد الائمه و بسیج دشتستان در حال اجرا است.

فرمانده نیروی انتظامی دشتستان درپایان جلسه از صدور کارت تردد برای خبرنگاران برای تهیه گزارش پیاده‌روی بزرگ ولایت دردشتستان خبرداد.

 

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share