امروز:
یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403
دسته: مشروح اخبار
سه شنبه, 17 مرداد 1402 19:04
   
    ایمیل
کد خبـر : 809

 سخن مردم: به مناسبت روز خبرنگار، نشست صمیمی شهردار برازجان با خبرنگاران شامگاه دوشنبه ۱۶ مرداد ماه در سالن اجتماعات شهرداری برازجان برگزار شد.

به گزارش  سخن مردم: مرتضی قدوسی شهردار برازجان ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید صارمی بیان کرد: نام و روز خبرنگار به مناسبت شهادت شهید صارمی، موجب افتخار ما و اصحاب رسانه خواهد بود و این روز را محضر همه خبرنگاران و اهالی مطبوعات تبریک عرض می کنم.

شهردار برازجان افزود: خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسئولین هستند و اگر فعالیت های جهادگران عرصه خبر و اطلاع رسانی نباشد، خدمات مسئولین پنهان می ماند.

قدوسی با اشاره بر تغییر رویه مراسم روز خبرنگار افزود: از سال گذشته بنای روز خبرنگار را بر این گذاشتیم که فرصتی برای بیان و مطرح کردن خواسته ها و انتظارات خبرنگاران از مسئولین باشد و امروز ما پای سخنان و حرف های شما خبرنگاران می نشینیم.

محراب بنافی ضمن تبریک روز خبرنگار ابراز کرد: بیداری جامعه اسلامی ما به وسیله تلاش های خبرنگاران است، دردهای جامعه به وسیله خبرنگاران به گوش مردم می رسد و رسانه و خبرنگاران زبان گویای مردم هستند.

مصیب غریب زاده با اشاره به سختی های شغل خبرنگاری اظهار کرد: شما خبرنگاران، خطرها را به جان خریده اید و خبرنگار شده اید و شما خبرنگاران به ما نیاز ندارید ولی مسئولین برای دیده شدن به شما نیاز دارند.

در ادامه خبرنگاران و اهالی مطبوعات شهرستان دشتستان از دغدغه های صنفی و شهری خود با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر برازجان سخن گفتند و در پایان جلسه از زحمات تمامی خبرنگاران تقدیر به عمل آمد.



 

 

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share