امروز:
یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403
دسته: مشروح اخبار
دوشنبه, 09 مرداد 1402 07:00
   
    ایمیل
کد خبـر : 782

سخن مردم: مراسم تجلیل و تقدیر از اعضای ستاد نماز جمعه برازجان برگزار شد.

به گزارش سخن مردم: به مناسبت پنجم مردادماه سالروز اقامه اولین نماز جمعه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در کشور عصر یکشنبه 8 مردادماه 1402 مراسم تجلیل و تقدیر از اعضای ستاد نماز جمعه برازجان با حضور حجت الاسلام حسن مصلح امام جمعه دشتستان برگزار گردید.

در این مراسم ابتدا آقای اسدی مسئول ستاد نماز جمعه برازجان ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش، گزارشی از فعالیت های ستاد در طول یکسال گذشته ارائه داد و مراتب تشکر خود را از زحمات خالصانه اعضای ستاد اعلام نمود.

سپس در ادامه، حجت الاسلام مصلح امام جمعه دشتستان ضمن عرض تسلیت ایام عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش، گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی برپایی فریضه نماز جمعه به یکی از اولویت های نظام تبدیل شد و پنجم مردادماه سال 1358 با دستور امام خمینی (ره) نخستین نماز جمعه تهران توسط آیت الله طالقانی اقامه گردید.

وی تصریح کرد: نماز جمعه دسیسه دشمنان را ناکام می کند زیرا با اقامه نماز جمعه نقشه های دشمن به هم می ریزد، مقام معظم رهبری می فرمایند: هم خدمتگزاران ستاد نماز جمعه، هم ائمه محترم جمعه، هم مسؤولانی که در مراکز به امور نمازها رسیدگی می کنند همه در فیض رسانی این عمل بزرگ سهیم هستند، بنابراین باید قدر فریضه عظیم نماز جمعه را بدانیم زیرا به برکت انقلاب اسلامی به یک سنت پایدار در کشور تبدیل شده است .

امام جمعه دشتستان افزود: جا دارد یاد و خاطره شهیدان گرانقدر و عزیزان خدمتگزار نماز جمعه که در بین ما نیستند را گرامی بداریم ، از تلاش های خالصانه ائمه جمعه سابق شهرستان تشکر و قدردانی می نمایم، از زحمات مسؤول و اعضای ستاد نماز جمعه که یاری گر ما در نهاد امامت جمعه هستند سپاس فراوان دارم.

گفتنی است در پایان این مراسم از اعضای ستاد نماز جمعه برازجان توسط حجت الاسلام حسن مصلح و آقای اسدی با تقدیم هدایایی تجلیل بعمل آمد.


 

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share