امروز:
یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403
دسته: مشروح اخبار
جمعه, 06 مرداد 1402 15:52
   
    ایمیل
کد خبـر : 764

 سخن مردم:پیام رئیس اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان دشتستان به مناسبت پنجم مرداد ماه؛ سالروز برگزاری اولین نماز عبادی سیاسی جمعه در کشور



متن کامل این پیام به شرح زیر است:

   بسم الله الرحمن الرحیم

نماز عبادی سیاسی جمعه، مظهر وحدت مسلمین و شکوه و عظمت اسلام و پشتوانه و تکیه گاهی مستحکم برای نظام و انقلاب به شمار می رود و به عنوان نمادی از عزت، اقتدار و اتحاد میان آحاد جامعه اسلامی و مسئولان محسوب می شود.
بی تردید نماز جمعه که یکی از برکات انقلاب اسلامی ایران وحاصل  ایثار و فداکاری شهیدان این مرزو بوم است . همواره مرکز وحدت مسلمانان و معیاد گاه نمایش قدرت سیاسی و اجتماعی اسلام بوده تا عطر اخلاق ، محبت و رافت اسلامی را در فضای جامعه پراکنده سازد .
اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن ۵ مرداد، سالروز اقامه اولین نماز جمعه در کشور، از اقدامات و خدمات ارزشمند حجت الاسلام مصلح امام جمعه شهرستان دشتستان وائمه محترم جمعه  در راستای ایجاد همدلی در بین مسئولین و مردم ولایتمدار شهرستان از درگاه خداوند قادر متعال؛ تداوم توفیق خدمت به اسلام و مسلمین و نظام جمهوری اسلامی را برای امامان محترم جمعه در سایه سار عنایات حضرت ولیعصر (عج) و منویات مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی ) مسئلت می نمایم.


سعیدرستمی
رئیس اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان دشتستان

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share