امروز:
یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403
دسته: مشروح اخبار
جمعه, 07 بهمن 1401 15:30
   
    ایمیل
کد خبـر : 72

سخن مردم: ابوتراب قاسمی" جمعی از مردم  نمازگزاروولایت مدار شهربرازجان  روز جمعه  با راهپیمایی، اهانت به قرآن کریم در سوئد را محکوم و بر احترام به مقدسات و باورهای پیروان ادیان الهی تاکید کردند.

 

به گزارش سخن مردم: راهپیمایان برازجانی با سردادن شعارهای انقلابی و حمل پلاکارهای حاوی محکومیت هرگونه اهانت به قرآن، هتک حرمت کلام وحی را با اصل احترام به ادیان و آزادی بیان مغایر دانسته و برخورد قانونی و قضایی با عاملان و مسببان قرآن سوزی در کشور سوئد را خواستار شدند.

مردم در این راهپیمایی با در دست داشتن پلاکاردهایی شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس، مرگ بر آل سعود، مرگ بر اسرائیل، اتحاد اتحاد، الله اکبر و لاااله الا الله ، سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن سر دادند.

پایان راهپیمایی نیز بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در محکومیت اهانت به ساحت قرآن قرائت شد و مردم با فریادهای الله اکبر، محتوای ان را تایید کردند.

در این بیانیه آمده است: قرآن کتاب رحمت، حکمت و عدالت است و مقدس ترین کتاب آسمانی شمرده می‌شود، عمل ننگین اهانت به کلام وحی سبب خشم و نفرت امت اسلامی شده و از مسلمانان جهان می‌خواهیم با اتحاد خود در برابر فتنه انگیزی و توطئه دشمنان ایستادگی کنند.

این بیانیه خاطر نشان کرد:اگرچه دست‌های آلوده و نفس‌های ناپاک به ساحت مقدس قرآن جسارت کردند اما اهل توحید می‌دانند این اقدامات پلید نه‌تنها چیزی از عظمت این گنجینه بزرگ الهی کم نمی‌کند بلکه هر چه زمان پیش می‌رود، ثمرات و معانی بکر و نوظهوری از این باغ فرخنده به جهان عرضه می‌شود و چراغ پرفروغ انوار مقدس آن، جهان خسته امروز و بریده از مکاتب دست‌ساز بشری را روزبه‌روز روشن‌تر می‌سازد.

شایان ذکراست دولت سوئد برای سومین بار مجوز قانونی «قرآن‌سوزی» در کشورش را صادر کرده و این‌ اقدام اهانت‌آمیز، این‌بار مقابل سفارت ترکیه در استکهلم صورت گرفته است.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share