امروز:
یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403
دسته: مشروح اخبار
پنج شنبه, 06 بهمن 1401 21:00
   
    ایمیل
کد خبـر : 70

اختصاصی/ حاج حسین یکتا راوی دفاع مقدس؛

سخن مردم: ابوالفضل قاسمی" یادواره سرداران و ۴۰ شهید شهر دالکی همراه با تشییع پیکر مطهر شهید گمنام و با حضورخانواده‌های معظم شهدا، اقشار مختلف مردم، ائمه جمعه شهرستان دشتستان و مسئولان در گلزار جنت الشهداء و در جوار شاهزاده احمد شهر دالکی برگزار شد.

به گزارش سخن مردم: این مراسم عصر پنجشنبه ۶ بهمن با روایتگری حاج حسین یکتا، مداحی حاج میثم مطیعی و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سیدعبدالهادی طالبی امام جمعه دالکی وابراهیم مهتدی رئیس ستاد یادواره سرداران وشهدای شهردالکی با مجری گری حمیدرضا راوش از مجریان توانمند سپاه پاسداران با اجرای گروه سرود نوای حقیقت وتوزیع بسته های تبرکی توسط خادمیاران رضوی برگزارشد.

حاج حسین یکتا با بیان اینکه مجلس شهید یک دعوت است و وقتی کسی را دعوت می‌کنند حتما کاری دارند اظهار کرد: اینکه می‌گوییم شهدا دعوت می‌کنند این را دیدیم که شهدا برای همه برنامه دارند و این نیست که همینطور بیایند و به حکمتی ما را دعوت می‌کنند.

وی افزود: شهدا با ماموریت دعوت می‌کنند تا کسانی که می‌آیند استفاده کنند و باید حواسمان را جمع کنیم که مزد و رزق خود را بگیریم و قدر بدانیم این دور هم جمع بودن را مدیون شهدا هستیم و ما مهمان هستیم.

وی ادامه داد: جلسات شهدا آسمانی است و کارت دعوت شهدا به دل است و از ما یک پیمان و عهد می‌گیرند که پای نایب امام زمان (عج) بایستیم، برای آماده‌سازی ظهور امام منتظر و باید همه آماده باشیم.

مسئول جمعیت امام رضایی‌های کشور با بیان اینکه امام راحل فرمود تا قیامت تربیت و مزار پاک شهیدان دارالشفاست افزود: امروز شلمچه و فکه با دل‌ها بازی می‌کنند و دنیا را تکان داده و جوانان عالم را هوشیار و متوجه خود کرده است، باید مراقب باشیم از امام زمان (عج) جا نمانیم.

وی خاطر نشان کرد: شهدا در جامعه هنوز هم مدد رسان ما هستند و این برکت است و چنین شب‌هایی شهدا رزق و روزی می‌دهند.

یکتا ادامه داد: رهبری انقلاب تاکید دارد هر چه امام راحل گفت محقق شده و آنچه محقق نشده خواهد شد و این نشان از اینکه خون شهدا اثر می‌گذارد، نام یاد شهدا و امام بالاست و اگر اتفاقی می‌افتد امتحان است.

راوی دفاع مقدس حاج حسین یکتا افزود: در حال حاضر از ارکان‌های مهم کشور ولایتمداری و قرارگرفتن درمسیر شهدای والامقام است و همگان باید این دو ملاک ارزشمند را مبنای کارقرار دهیم.

یادواره سرداران و ۴۰ شهید شهر دالکی با تشییع پیکر مطهر شهید گمنام برگزار شد + تصاویر اختصاصی ۱

یادواره سرداران و ۴۰ شهید شهر دالکی با تشییع پیکر مطهر شهید گمنام برگزار شد + تصاویر اختصاصی ۲

 

اضافه کردن نظر
نام

نظرات ثبت شده
مهتدی 1401-11-08 19:04
احسنت تبارک الله احسن الخالقین .شهدا شفاعت کنند همه را وپیرو راهشان باشیم ان شاءالله .کربلا نصیبتان .
اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share