امروز:
یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403
دسته: مشروح اخبار
یکشنبه, 02 بهمن 1401 20:16
   
    ایمیل
کد خبـر : 66

سخن مردم: محراب بنافی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر برازجان دراین خصوص گفت: جهت ارج نهادن به نظرات افکار عمومی و کارشناسان فرهنگی جهت تغییر روز برازجان که مصادف شده بود با «روز جهانی حیات وحش» لذا کمیسیون فرهنگی شورای شهر برازجان طی چندین جلسه در محل این شورا با حضور کارشناسان فرهنگی و نهادهای متولی فرهنگی شهر برازجان برگزار شد .

پایگاه خبری تحلیلی سخن مردم - پیام رییس شورای اسلامی شهر برازجان به مناسبت  دهمین سال انتشار هفته نامه مردم جنوب

به گزارش سخن مردم:رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهربرازجان درادامه افزود: به همین خاطرتصمیم گرفته شد که پیشنهادهای ارائه شده به کمیسیون فرهنگی را به مردم عزیز و شریف به نظر سنجی گذاشته تا کمیسیون بتواند بهترین تصمیم را برای روز برازجان اتخاذ نماید.

 وی اضافه نمود: لذا از تاریخ اول بهمن ماه به مدت یک هفته در روزنامه های کثیر الانتشار و سایت های خبری و فضای رسانه ای انتشار خواهد یافت لذا خواهشمند است مردم عزیز در این نظر سنجی شرکت نمایند.

 بنافی یادآورشد در پایان تاریخ اعلام شده کمیسیون فرهنگی تشکیل جلسه خواهدداد و پیشنهادی را که بیشترین رای را  به خود اختصاص می دهد مصوب و به جلسه علنی شورای شهرارائه خواهد نمود و پس از بحث و بررسی در جلسه علنی شورای شهر  مصوبه آن برای تصویب به کمیته انطباق فرمانداری ارسال خواهد شد.

شهروندان  محترم با کدام گزینه برای انتخاب روز برازجان موافق هستید؟

١_دوم اسفند ماه سالروز شهادت غضنفر السلطنه برازجانی

٢_چهاردهم اسفند ماه روز احسان و نیکوکاری

٣_سی ام دی ماه سالروز بزرگ ترین راهپیمایی مردم برازجان در سال ١٣۵٧ علیه حکومت طاغوت

۴_پانزدهم آبان ماه سالروز حماسه زنان لرده در سال ١٢٩٧ هجری

۵_سی ام آذر ماه سالروز تبدیل شدن برازجان به شهر

اضافه کردن نظر
نام

نظرات ثبت شده
رضایی 1401-11-06 20:22
۵_سی ام آذر ماه سالروز تبدیل شدن برازجان به شهر
محمدی 1401-11-06 20:21
باسلام وخدا قوت
۵_سی ام آذر ماه سالروز تبدیل شدن برازجان به شهر
اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share