امروز:
یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403
دسته: مشروح اخبار
سه شنبه, 04 بهمن 1401 20:00
   
    ایمیل
کد خبـر : 54

سخن مردم: گردهمایی مدیران ستادهای توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان ها سه شنبه 4 بهمن ماه برگزارشد.


به گزارش سخن مردم: گردهمایی مدیران ستادهای توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستانها،بخش‌های شهرهای استان بوشهر و با حضور مدیر ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان ، نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ، مسئول محترم امور روحانیون ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات کشور ودیگر مدیران ستادهای شهرستان های استان بوشهر برگزار شد.


مدیر ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر در این گردهمایی طی سخنانی اظهار داشت: این گردهمایی به منظور بررسی عملکرد یکساله ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر بر گزار گردید.
عبدالرضا مطاف درادامه افزود: در جلسه جمع بندی پایانی سال که اواخر اسفند ماه برگزار می‌شود و امیدواریم بتوانیم به تعهدات ابلاغی ستاد کشور در جهت جذب هدایا و نذورات مردمی و پشتیبانی از پروژه های در دست اجرا در اعتاب مقدسه جامع عمل بپوشانیم.
عبدالرضا مطاف در ادامه افزودند: هدف ما فقط خدمتگزاری به اهل بیت(ع) و سید و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین (ع) است و تلاش می کنیم اقداماتی انجام دهیم که در شأن مقام و منزلت اهل بیت (ع)باشد.
آیت الله صفایی بوشهری نیز طی سخنانی بیان داشت: بسیار مفتخرم که در جمع و حضور شما خادمین ابا عبدالله الحسین قرار گرفته ام و شما نیز شکرگزار باشید که خادم اهل بیت(ع) هستید و در این مسیر گام نهادید و قطعا اهل بیت عصمت و طهارت، هدف شما از این اقدامات را می دانند و می شناسند و پاداش این نوکری را خواهید گرفت.
نماینده مقام معظم رهبری در ادامه افزودند: توصیه می کنم اقدامات خود را از هر آنچه که هست، بیشتر کنید و افزایش دهید چون با این اقدامات و خادمی شما ست که مکتب اهل بیت در میان مردم باقی و جاودان می ماند.
نماینده ولی فقیه دراستان درادامه گفت: قطعا هر چه بیشتر در این مسیر تلاش و فعالیت کنید همچون الگویی برای دیگران خواهید بود و مردم به ویژه جوانان و نوجوانان نیز به این راه و مسیر مایل می شوند.

آیت الله صفایی بوشهری فعالیت این نهاد را بسیار ارزشمند و مهم دانست و اظهار داشت: ستاد عتبات عالیات در ترویج مکتب اهل بیت علیه‌ السلام تاکنون موفق عمل کرده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه ستاد عتبات عالیات در تقویت ایمان مردم و ترویج فرهنگ ائمه طهارت علیه‌السلام نقش مهم و اثرگذاری داشته است، تصریح کرد: این ستاد در عرصه‌های گوناگون از جمله نهادینه شدن فرهنگ مکتب اهل بیت علیه‌ السلام نقش مهمی داشته است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر انقلاب اسلامی را تجلی مکتب اهل بیت علیه‌ السلام دانست و تصریح کرد: رسالت ستاد عتبات عالیات تنها ساخت و بازسازی نیست، بلکه در عرصه تربیت، پرورش، تبلیغ فرهنگ اهل بیت علیه‌ السلام و نهادینه کردن ولایت در جامعه نقش مهمی دارد.

وی نقش ستاد عتبات عالیات در جهاد تبیین را بسیار مهم دانست و با تأکید توسعه برنامه‌های فرهنگی خاطرنشان کرد: ستاد عتبات عالیات استان بوشهر محل اجرا برنامه دینی و فرهنگی شود.


حجت الاسلام گرکانی مسئول امور روحانیان ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور نیز دراین نشست اظهار داشت: اکنون که فرصت حضور در کنار شما خادمین اهل بیت فراهم شده، باید قدردان این نعمت باشیم و به خدمت در ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات افتخار کنیم.
وی افزود: هر کس با کوچیکترین توان و دارایی خود اعم از زبان، قلم، قدم، مال و......می تواند جهت جمع آوری نذورات مردمی و مشارکت در دیگر اقدامات ستاد نقشی تأثیر گذار داشته باشد.
مسئول امور روحانیان ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور تاکید کرد: نکته حائز اهمیت دیگر این است که باید در هر شهرستان استان بوشهر یک روحانی در ستاد برای پاسخگویی به شبهات و پرسش های مردم حضور و همکاری لازم را داشته باشد.
در پایان این جلسه محمدرضا تنو بعنوان مدیر رسانه و فضای مجازی ،سید احسان هاشمی جانشین حراست و حجت‌الاسلام والمسلمین رکنی بعنوان مسئول امور روحانیون دفتر نمایندگی ولی فقیه در ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر احکام مسئولیت خودرا از دست نماينده محترم ولی فقیه و هم چنین مدیر ستاد استان دریافت کردند.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share