امروز:
جمعه, 10 فروردين 1403
دسته: مشروح اخبار
چهارشنبه, 03 خرداد 1402 07:00
   
    ایمیل
کد خبـر : 458

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دشتستان در آستانه فرارسیدن سالروز حماسه سوم خرداد مطرح کرد:
سخن مردم: حجت الاسلام ابوذر شاد گفت: فتح خرمشهر‌ها درعرصه جنگ ترکیبی مرهون غیرت دینی است.
به گزارش سخن مردم: حجت الاسلام ابوذر شاد مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه درسپاه دشتستان ضمن گرامیداشت ایام بزرگداشت حماسه سوم خرداد وسالروز آزادی خرمشهر اظهار داشت: حماسه آزاد‌سازی خرمشهر در همه ابعاد آن، اعم از نظامی،‌ حماسه‌ای و فرهنگی، نقطه عطف مهمی در تاریخ انقلاب است و روحیه مجاهدت ومقاومت ملت ما، امروز قوی تر و مستحکم تر از پیش همچنان در عرصه جنگ ترکیبی نمود وظهور دارد وتا همیشه تاریخ قصه ایثار ورشادت مردم وجوانان آن روز در اذهان مردم ماندگار خواهد ماند و عملکرد ما در شرایط کنونی قطعا قضاوت آیندگان را به همراه خواهد داشت.

حجت الاسلام شاد افزود: مقام معظم رهبری هفت سال قبل در مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان افسری و تربیت پاسداری دانشگاه امام‌حسین(ع)فرمودند: جوانهای عزیز! بچه‌های عزیز من! فردا مال شما است، آینده مالِ شما است؛ شما هستید که باید این تاریخ را با عزّتش محفوظ نگه دارید؛ شما هستید که این بارِ مسئولیّت را بردوش دارید؛ خرّمشهرها در پیش است؛ نه در میدان جنگ نظامی، بلکه‌ در یک میدانی که از جنگ نظامی سخت‌تر است. البتّه ویرانی‌های جنگ نظامی را ندارد؛ بعکس، آبادانی به دنبال دارد، امّا سختی‌اش بیشتر است.امروز وقتی سناریوها وطراحی های دشمنان را عرصه جنگ اراده ها می بینیم پی به عمق فرمایشات نائب المهدی امام خامنه ای عزیز می بریم که مراد از این خرمشهرها چیست و برای پیروزی در این عرصه ها همان روحیه مقاومت و غیرت دینی لازم است.
این مقام مسئول در ادامه با اشاره به ضرورت شناخت خرمشهر کنونی والزامات پیروزی در این عرصه،اذعان داشت: شهید جهان آرا با یک جمله خود به عمق واهمیت خرمشهرهای پیشرو اشاره کرده است در آن جمله ای که از این شهید نقل شده که : اگر شهر سقوط کرد دوباره آن را پس می گیریم مراقب باشید ایمانتان سقوط نکند وما نی بیتین که در فتنه های اخیر نظیر فتنه کشف حجاب غیرت دینی وایمان برخی ها سقوط کرد واین به مراتب سخت است شکست نظامی وسقوط محدوده جغرافیایی یک شهر است لذا آحاد مردم ومسئولان باید بدانند که اگر بخواهیم درعرصه جنگ فرهنگی، شناختی، ادراکی ومشخصا در قائله کشف حجاب رو سفید بیرون بیاییم چاره ای جز تقویت ایمان و غیرت دینی نداریم و آزادی خرمشهرها در شرایط کنونی سخت اما ممکن است چراکه اگر تکلیف گرا باشیم خدا هم نتیجه را رقم خواهد زد.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share