امروز:
جمعه, 07 ارديبهشت 1403
دسته: مشروح اخبار
چهارشنبه, 03 خرداد 1402 15:34
   
    ایمیل
کد خبـر : 448

سخن مردم:پیام شهردار برازجان به مناسبت گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

 

خرّمشهرها در پیش است ...

آزادسازی خرمشهر برای ملت ایران اسلامی چنان شورانگیز بود که به یک جشن و حماسه ملی در کشور مبدل گشت و امام خمینی (ره) بنیانگذار فقید نظام جمهوری اسلامی، این حماسه را «فتح الفتوح» نامید و در باره آن فرمودند: "فتح خرمشهر، یک مسئله عادی نبود بلکه مافوق طبیعت بود. خدا خرمشهر را آزاد کرد".

 

مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیز در این راستا فرمودند: "در فتح خرمشهر، نیروهای مسلح، با هماهنگی شگفت آور، پیچیده‌ترین تاکتیک‌ها را عمل کردند و روز فتح خرمشهر برای همه ما و برای تاریخ ما و آینده ما یک نمونه‌ی درس آموز و عبرت آموز است".

 

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس به ویژه حماسه سازان فتح خرمشهر، این روز عزیز و مبارک را به خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، رزمندگان و ایثارگران و به ویژه مردم شهید پرور دیار برازجان تبریک عرض نموده و از درگاه پروردگار قادر متعال برای ملت بزرگ ایران اسلامی و مردم شریف و عزیز شهر برازجان عزت، سلامتی و سربلندی مسئلت می نمایم.

 

مرتضی قدوسی

شهردار برازجان

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share