امروز:
یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403
دسته: مشروح اخبار
جمعه, 30 دی 1401 20:18
   
    ایمیل
کد خبـر : 39

امام جمعه وحدتیه:

سخن مردم: امام جمعه وحدتیه آیین عبادی سیاسی نماز جمعه وحدتیه ۲۰ دی ماه ۱۴۰۱گفت: با هوشمندی سربازان گمنام امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف ضربات مهلکی را سیستم اطلاعاتی و مزدوران چندین ساله پنهان و پیدای انگلیس و غرب وارد کرده و موجی از ناامنی را در شبکه جاسوسی دشمن پدید آورده است.

به گزارش سخن مردم:امام جمعه وحدتیه با اشاره به راهبردهای غرب برای دوران پسا آشوب گفت: غرب از شکست راهبردی‌اش در جنگ جهانی ترکیبی علیه ایران اسلامی، آزرده خاطر و عصبانی است.

وی ادامه داد:آن طرح جامع و بی‌نقص – که مقام معظم رهبری فرمودند من در دل به این همه هماهنگی و محاسبه آفرین گفتم - حالا کاملا شکست خورده است و تمام آرزوهای استکبار از نقشه الف ( پلن A- دستاوردسازی از مذاکرات) و نقشه ب ( پلن B- آشوب‌سازی) برباد رفته است.

اجرای نقشه ج ( پلن C- حمله نظامی) هم که دست یافتنی نیست لذا پس از اغتشاش‌آفرینی در داخل و ناکامی به ‌تشدید جنگ دیپلماتیک روی آورده است.

حجت الاسلام صمصامی در همین راستا به چند راهبرد دشمن اشاره نمود:اولین و اصلی ترین راهبرد دشمن، حذف کانال های دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران است،در همین زمینه کمپینی برای اخراج سفرای جمهوری اسلامی در تمام دنیا راه اندازی شده است.

البته بعد از اعدام ابر جاسوس انگلیس در ایران، لندن به بهانه های مختلف گروه هایی را به خیابان آورد که یکی از خواسته های این گروهها تعطیلی سفارتخانه های ایران در اروپا است.

وی حمله و خنثی سازی دشمن علیه بازوی نظامی ایران (یعنی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی) رامحکوم وادامه داد :روزهای اول سال جاری میلادی بود که روزنامه تلگراف انگلیس خبر داد که این کشور سپاه پاسداران را در فهرست گروه‌های تروریستی قرار می‌دهد.

همچنین بیش از ۴۰ سناتور فرانسوی طرحی را پیشنهاد داده اند که اتحادیه اروپا را به‌ ترک برجام و تروریست شناختن سپاه پاسداران، بستن بانک‌های ایران در اتحادیه اروپا و بستن حریم هوایی روی ایران ملزم می‌کند.

حالا بماند که در آستانه نشست شورای روابط خارجی اتحادیه اروپا در ۲۳ ژانویه، رضا پهلوی، مسیح علینژاد، علی کریمی، نازنین بنیادی، حامد اسماعیلیون و گلشیفته فراهانی هم زمان توییت مشترک می زنند و خواستار قرار گرفتن نام سپاه پاسداران در فهرست سازمان‌های تروریستی شدند.

وی به تلاش دشمنان درخصوص حذف ایران از نهادهای بین الملل ومدیریت سلبریتی ها تصریح نمود:در همین راستا و برای تنگ‌تر کردن حلقه محاصره دیپلماتیک آمریکا در سازمان ملل تلاش فراوانی کرد با تطمیع و تهدید کشورها ایران را از کمیسیون زنان سازمان ملل حذف کند ،اما غربی‌ها علیرغم تمام تلاشهای چندوجهی‌شان برعلیه ایران عزیز به‌قصد تغییر محاسبات و رفتار ایران، پس از ۱۰۰ روز هجوم بی‌امان و بمباران پیاپی و بی امان رسانه‌ای و تبلیغی و اطلاعاتی و امنیتی و فشارآفرینی، مثل همیشه‌ی این ۴۳سال نتوانستند به‌اهداف شوم خود برسند.

ان شاء الله به فضل الهی ، با هدایت های پیامبرگونه رهبر معظم انقلاب و همراهی ملت شریف ایران،دشمن باز هم شکست خواهند خورد، ان شاء الله تعالی

امام جمعه وحدتیه با اشاره به سوابق و پیشینه علیرضا اکبری افزود: شاید این مهم به‌ذهن متبادر گردد که خود این سوابق و تلاشها و سمت‌های مدیریتی می‌تواند به‌گونه‌ای مانع محکمی در برابر هرگونه اقدامات خیانت‌بار به‌کشور باشد اما واقعیت امر چیز دیگری است که باعث شده به این فرد عنوان «ابر جاسوس» اعطا شود.

حجت الاسلام صمصامی یادآورشد:موضوع ماجرای جاسوسی علیرضا اکبری را باید در ابعاد مختلف مورد توجه قرار داد،این حادثه مانند حوادث دیگری از این قبیل آموزه‌ها و عبرت‌های فراوانی دارد که از کنار آن نباید به‌سادگی عبور کرد.

وی بااشاره  به بخشی درسها و عبرت ها  تاکید کرد: گناهان صغیره خصوصاً برای مسؤولان و مدیران حکم گناهان کبیره را دارد،جدایی از خدا و جبهه حق از یک نقطه کوچک شروع می شود،باید مراقب باشیم در مسیر حق در عرض جبهه حق و امام حق و در زاویه با آن قرار نگیریم.

امام جمعه وحدتیه اضافه نمود:این که سنگرنشین دوران دفاع مقدس تبدیل به ویلانشین چند صد هزار دلاری در لندن می شود از همین جا است، از جدی نگرفتن کوچکها، از غفلت های مداوم، از اطمینان کاذب به خود، از توجیه های نادرست و فریب دادن خود شروع می شود و شروع شد،دشمن از نقطه قوت های ما وارد می شود،امر به معروف و نهی از منکر تشکیلاتی لازم است،از تهدید هم می توان فرصت ساخت.

راز عصبانیت انگلیس نه برای اعدام علیرضا اکبری است بلکه برای ماهها سرکار ماندن و دریافت اطلاعات مخدوش و مغلوطی است که از ایران دریافت کرده و اعتبار بخش زیادی از اطلاعات و داده‌های او را زیر سوال برده است.

حجت الاسلام صمصامی بابیان اینکه مسؤولان از این حادثه عبرت های لازم را بگیرند اظهارداشت: با هوشمندی سربازان گمنام امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف ضربات مهلکی را سیستم اطلاعاتی و مزدوران چندین ساله پنهان و پیدای انگلیس و غرب وارد کرده و موجی از ناامنی را در شبکه جاسوسی دشمن پدید آورده است.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share