امروز:
یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403
دسته: مشروح اخبار
شنبه, 01 بهمن 1401 19:36
   
    ایمیل
کد خبـر : 35

امام جمعه دشتستان:

سخن مردم: به مناسبت میلاد فرخنده و با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت مقام زن و روز مادر ، حجت الاسلام مصلح امام جمعه دشتستان، اسدی مسئول کانون های خدمت رضوی به همراه جمعی از مسؤولین شهرستان با مادران گرانقدر شهیدان سید مهدی موسوی و حسین طاهری دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش سخن مردم:حجةالاسلام مصلح در این دیدارها ضمن تبریک میلاد خجسته دخت نبی اکرم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و روز مادر به این دو مادر گرانقدر شهید به بیان نکات و خاطراتی از شهدا پرداخت.

وی در ادامه خدمت به شهدا و خانواده آنان را افتخاری بزرگ دانست و افزود: امنیت و آسایش امروز این مرز و بوم به برکت خون پاک این شهیدان عزیز است و آنان به آرزو و آن چیزی که لیاقتشان را داشتند رسیدند و ان شاءالله که بتوانیم ادامه دهنده راه این شهیدان والامقام باشیم.

مادران گرانقدر این دو شهید عزیز نیز ضمن عرض خیر مقدم و خوش آمدگویی و تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، عنوان داشتند: فرزند عزیز خود را در راه خدا داده اند و آن را با هیچ چیز معامله نمی کنند و ان شاءالله که خداوند از آنها قبول نماید.

گفتنی است در این دیدارها مادران شهیدان به بیان مسائل و مشکلات پرداختند و مسؤولین امر نیز قول پیگیری دادند در پایان با اهداء هدیه و شاخه گل از این مادران گرانقدر تجلیل به عمل آمد.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share