امروز:
یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403
دسته: مشروح اخبار
یکشنبه, 13 آذر 1401 09:00
   
    ایمیل
کد خبـر : 26

سخن مردم: ابوالفضل قاسمی" جلسه کارگروه تخصصی ستاد یادواره شهید گنجی در محل ستاد یادواره شهدای دشتستان برگزار شد.

IMG 3565

به گزارش سخن مردم: در این جلسه که با حضور اعضای کارگروه تخصصی ستاد یادواره شهید گنجی برگزار شد، دبیر ستاد یادواره شهید گنجی از برگزاری جشنواره ادبی و هنری شهید صادق گنجی خبر داد.

IMG 3566

عباس دهقان دبیر ستاد یادواره شهید گنجی با گرامیداشت یاد و نام امام راحل(ره) شهدای عزیزدفاع مقدس، مدافع حرم و امنیت وآرزوی طول عمر با عزت برای رهبر انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) بیان نمود: هرروز دفتر انقلاب اسلامی برای تداوم و استمرار ش با خون شهیدی رنگین شده است، در واقع رمز بقا و ماندگاری اسلام و انقلاب به برکت مجاهدت شهدا و ایثارگران و انسانهای بصیر و همیشه در صحنه بوده است.

 وی در ادامه افزود: امروز بزرگداشت نام و یاد شهیدان و ذکر حوادث ایام، بخشی از جهاد تبیین است چرا که به فرموده رهبر انقلاب زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از خود شهدا نیست.

 دهقان ضمن تسلیت ایام شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله وبابیان اینکه درآستانه ایام دهه اول ایام فاطمیه قرار داریم بیان نمود: دراین ایام سی و دومین سالگرد شهادت سفیر فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در لاهور پاکستان شهید صادق گنجی است، شهید گنجی از تبار جوانانی است که مصداق جوان مومن انقلابی، جوان تراز انقلاب اسلامی ،پیشگام در جهاد تبیین، شهید بیداری اسلامی، شهید منادی وحدت شهید بی مرز و شهید مبارزه با اسلام آمریکایی و تکفیری است.

 وی ادامه داد: تمام این خصوصیات در یک جوان معتقد به مبانی انقلاب اسلامی وقتی جمع می شود از ایشان یک انسان شجاع،سریع الهجه ، خوش ذوق ،بصیر و دوراندیش و مطیع ولایت و مجاهد و مبارز از او می سازد که در دوران کوتاه دنیویش بیشترین تاثیر را بر روی محیط پیرامون خودش گذشته است.

 دبیر ستاد یادواره شهید گنجی خاطرنشان نمود: امروز اگر نام شهدا و به ویژه این شهید عزیز را گرامی وبزرگ می داریم، در واقع به دنبال کشف و معرفی یک الگوی مناسب از بین هزاران الگویی که در بین شهدای عزیزمان وجود دارند برای نسل جوان که دل در گرو تعالی و بالندگی ایران اسلامی دارند و همچنین انتشار پیام این انقلاب به مردم آزادیخواه جهان که آن را تکلیف و وظیفه خودشان می دانند.

 عباس دهقان در ادامه از برگزاری سی ودومین سالگر شهیدصادق گنجی با حضور مهمان کشوری خبرداد و بیان نمود : امسال یادواره شهید صادق گنجی با دو رویگرد از ۲۴ آذرتا ۳۰ آذرماه، ۱- برگزاری مراسم سالگرد ۲- جشنواره ادبی وهنری شهید صادق گنجی، برگزارمی شود.

 وی با اشاره به جشنواره ادبی فرهنگی حماسه مجنون که درسال ۹۹و۹۸ برگزار شد گفت: با تجربه‌ای که در جشنواره حماسه مجنون داشتیم تصمیم گرفته شد جشنواره ادبی و هنری شهید صادق گنجی را با فراخوان ادبی هنری در رشته شعر و داستان و فراخوان هنری در فیلم کوتاه و سرود که به زودی اطلاع رسانی خواهد شد برگزار کنیم.

 دبیرستاد یادواره شهید گنجی بابیان اینکه باید تلاش کنیم شاخصه های این شهید بزرگوار را به خوبی نشان دهیم، از رونمایی سایت شهید صادق گنجی و مستند زندگی شهید از پاکستان تا برازجان خبر داد.

 در پایان جلسه اعضای کارگروه تخصصی بزرگداشت شهید صادق گنجی با ارائه نقطه نظرات، دیدگاههای خود در را جهت هرچه باشکوه تر این مراسم بیان و بر موضوع مهم جهاد تبیین تاکید نمودند.

IMG 3567

IMG 3568

IMG 3572

IMG 3573

IMG 3575

IMG 3576

IMG 3586

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share