امروز:
یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403
دسته: مشروح اخبار
سه شنبه, 15 آذر 1401 13:00
   
    ایمیل
کد خبـر : 25

سخن مردم: مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر از نمایشگاه کتاب بازدید نمود.

IMG 2625

به گزارش سخن مردم: عبدالرحیم افروغ مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر،سعید رستمی رئیس اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان دشتستان و هیئت همراه از نمایشگاه کتاب در برازجان که به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی در دبستان غیر دولتی ادب فارسی برگزار شده است بازدید نمودند.

IMG 2626

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تشکر از زحمات حبیب قاسمی از فعالیت ارزشمند ایشان در حوزه های کتاب و کتاب خوانی، تالیف و روزنامه نگاری تقدیر به عمل آورد و بیان نمود: این مدیر دلسوز فرهنگی کار بزرگی را هرساله انجام می دهد وآن هم برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب است که باید مورد حمایت و تقدیر قرار گیرد.

افروغ حمایت ویژه از ناشران، نویسندگان، و به طور کلی فعالان حوزه کتاب را از مهمترین وظایف اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان نمود وافزود: جا دارد مسئولان شهرستان نیز بابرنامه ریزی از فعالان حوزه فرهنگی حمایت کنند.

IMG 2628

حبیب قاسمی مدیر نمایشگاه ضمن عرض خیر مقدم و خوش آمد گویی گزارشی از نمایشگاه بیان نمود.

مدیر نمایشگاه اضافه نمود: با توجه به پتانسیل‌های بالایی که این شهرستان در زمینه فرهنگ و هنر دارد ازاین رو انتظارداریم مسئولین هم دراین راه حمایت کنند.

وی خواستار حمایت بیشتر ادارات فرهنگی جهت استفاده بیشتر علاقمندان به کتاب شد.

IMG 2665

در ادامه این بازدید سعید رستمی رئیس اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان دشتستان دربین دانش آموزان دبستان غیردولتی ادب فارسی حضور یافت و ضمن گفتگو با دانش آموزان بیان نمود: مدرسه مهمترین جایی است که بیشتر فعالیت هایش صرف تربیت نسل آینده جامعه می‌شود،لذا می‌توان از آن به عنوان یک مرکز اصلی تعلیم و تربیت نام برد، که نقش بسیار مؤثری در پیشرفت، وزمینه تربیت نسلی مومن ،تلاشگر ووفادار به ارزش های اسلامی ،ملی وانقلابی را فراهم می سازد.

IMG 2626

IMG 2639

IMG 2648

IMG 2651

IMG 2667

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share