امروز:
شنبه, 06 مرداد 1403
دسته: مشروح اخبار
سه شنبه, 15 خرداد 1403 08:00
   
    ایمیل
کد خبـر : 1780

سخن مردم: مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در شهر دالکی برگزار شد.

به گزارش سخن مردم: مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و شهدای قیام نهضت ۱۵خرداد در مسجد امام خمینی (ره) شهر دالکی با حضور مسئولین و مردم عزادار برگزار گردید.


در این مراسم سرهنگ پاسدار سید محمد جواد مهدوی مرتضوی فرمانده حوزه مقاومت بسیج دالکی با تسلیت عروج ملکوتی امام خمینی و گرامیداشت شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: امام خمینی (ره) مصداق واقعی یک مومن متعبد انقلابی بود که تمام ویژگی ها و صفات و ارزشهای الهی و اخلاقی وی در ابعاد زندگی عرفانی، سیاسی و فرهنگی وی نمایان بود.
مهدوی مرتضوی افزود: از ویژگی بارز حضرت امام خمینی (ره) ایمان و توکل به خدا، ایمان به مردم و ایمان به اراده خود بود.
وی افزود: شالوده و پایه اصلی این انقلاب مردم مشارکت مردم و خدمت به مردم است و تا زمانی مردم چنگ به مکتب و خط امام و راه امام بزنند و صراط امام را پیروی کنند به اذن الله شکست ندارند و عزت و افتخار برای این مملکت رقم خواهد خورد.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج دالکی گفت: از خصوصیات عالی دولت شهید رییسی که شاگرد مکتب امام بود اینست که حس اعتماد مردم را به مسئولین خدمتگزار خود جلب کرد و برگرداند.
وی همچنین مردم را دعوت به حضور در انتخابات و مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح نمود.

همچنین در این مراسم دکتر عبدالرحیم افروغ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: امام خمینی (ره) برای احیای اسلام قیام کرد و توانست به هدف الهی خود برسد.

وی افزود؛ اگر می‌خواهیم امام و شاگردان مکتب امام را بشناسیم باید مکتب اسلام را بشناسیم، لذا شناخت امثال شهید ابراهیم رئیسی شهید سلیمانی‌ها بدون شناخت اسلام ممکن نیست.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت؛ مکتب امام یک دستگاه انسان ساز است، کسانی که به فکر برگرداندن اندیشه لیبرالیسم به این مملکت هستند بسیار سعی کردند به دولت انقلابی و خدمات آن هجمه کنند.

وی با اشاره به سخنان رهبری که فرمود در انتخابات کسی را انتخاب کنید که معتقد به مبانی انقلاب باشد اظهار داشت: اصلی‌ترین مبانی انقلاب اسلامی ولایت فقیه است و اصلی‌ترین معیار تشخیص کاندیدای اصلح، اعتقاد به ولایت فقیه و رهبری نظام است.

افروغ افزود: درسی که تشییع پیکر شهید رئیسی داد این بود که مردم خادمین و مسئولین خدمتگزار خودشان را دوست دارند.

در این مراسم قرائت قرآن و مرثیه توسط مهدی احمدی برای روح پرفتوح امام خمینی (ره) و شهدای۱۵خرداد قرائت گردید.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share