امروز:
شنبه, 06 مرداد 1403
دسته: مشروح اخبار
دوشنبه, 14 خرداد 1403 21:20
   
    ایمیل
کد خبـر : 1779

امام جمعه دشتستان:

سخن مردم: امام جمعه دشتستان در مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در مسجد امام علی(ع) برازجان گفت: آنچه که کشور را در برابر آسیب ها و خطرات مصون نگه داشته وجود با برکت ولایت فقیه است. 

به گزارش سخن مردم: حجت الاسلام حسن مصلح در این مراسم ضمن عرض تسلیت سالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران گفت: حضور باشکوه مردم در تشییع امام راحل، سردار دلها و شهدای خدمت،‌ همواره مشت محکمی بر دهان یاوه گویان است.

وی در ادامه ضمن دعوت مردم به حضور حماسی در انتخابات 8 تیرماه با گرامیداشت حوادث و اتفاقات تلخ خردادماه اظهارکرد: باید این ایام الله برای همیشه زنده بماند و فراموش نشوند.

امام جمعه دشتستان با بیان اینکه امروز ملت ایران داغدار امام راحل و شهادت چند تن از بهترین های خدمت هستند، گفت: سالروز رحلت امام و حادثه تلخ و غمبار شهادت شهدای خدمت را به مقام معظم رهبری، خانواده شهدا و همه‌ی مردم عزیز تسلیت می گویم، از دست دادن رئیس جمهور انقلابی و خادم واقعی سخت بود اما آنچه کشور را آرام نگه داشت، وجود رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی است.

وی در پایان تصریح کرد: ما در طول این چهار دهه پس از انقلاب با بحران ها و مشکلات زیادی مواجه بوده ایم اما آنچه که کشور را در برابر آسیب ها و خطرات مصون نگه داشته وجود با برکت ولایت فقیه است و خدا را شاکر هستیم که در این رخداد بسیار دردناک هم رهبر حکیمانه حافظ این کشور است.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share