امروز:
شنبه, 06 مرداد 1403
دسته: مشروح اخبار
دوشنبه, 14 خرداد 1403 17:00
   
    ایمیل
کد خبـر : 1778

فرمانده سپاه ناحیه دشتستان در نشست اعزام کاروان ارتحال امام خمینی (ره):
سخن مردم: سرهنگ پاسدارغلامرضا بناری گفت: اعزام کاروان ارتحال امام خمینی (ره) یک کار فرهنگی، تربیتی است.
 
به گزارش سخن مردم: سرهنگ غلامرضا بناری فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) شهرستان دشتستان ضمن تسلیت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) و قیام پانزده خرداد، اظهار داشت: کاروان ارتحال امام( ره) همچون کاروان پیاده اربعین است و حال با انعکاس این همایش با شکوه از سوی رسانه ها بویژه صدا و سیما در معرفی شخصیت برجسته ای چون امام خمینی (ره)ضروری است.
وی با اشاره به ضرورت انعکاس عظمت و زیبایی این مراسم گفت: با برنامه های متنوع فرهنگی سیره ، روش و منش امام خمینی (ره) را ترویج کنیم.
این مقام مسئول با بیان اینکه حضرت امام خمینی(ره) با بصیرت، نظامی را بنیانگذاری کرد که در ادامه راه اسلام ناب محمدی(ص) است از فراهم کردن تمهیدات لازم از سوی مدیران و دستگاه های اجرایی برای اعزام کاروان گفت.
بناری با اذعان به اینکه تربیت نسل جوان نوعی جهاد است گفت:به منظور اثر تربیتی بالا حضور نسل جوان در این اعزام مورد انتظار است.  
وی با تاکید به اثربخشی فرهنگی و تربیتی از ضرورت سین فرهنگی گفت و ادامه اد: صرف حضور در مرقد امام مهم نیست بلکه ضمن وجود نظم و انظباط در کاروان ارتحال،  وجود سین فرهنگی و برنامه های ویژه در معنویت بخشی این برنامه از سوی کمیته های اجرایی از قبل از اعزام و بعداز اعزام ضروری می باشد.
 سرهنگ غلامرضا بناری در حاشیه این نشست عنوان کرد: ناحیه دشتستان ظرفیتی بالغ بر 300 زائر بسیجی را در روز شنبه 12 خردادماه، ابتدا با حضور بر مزار شهدا گمنام شهر برازجان و تجدید بیعت  و میثاق با شهداء و سپس با بدرقه مسئولان شهرستان به سوی مرقد معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) رهسپار می کند.
اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share