امروز:
شنبه, 06 مرداد 1403
دسته: مشروح اخبار
یکشنبه, 13 خرداد 1403 19:50
   
    ایمیل
کد خبـر : 1775

سخن مردم:پیام تسلیت شهردار برازجان به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد



بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

“امام خمینى، یک حقیقت همیشه زنده است.” امام خامنه ای (مدظله العالی)


چهاردهم و پانزدهم خرداد ماه، یادآور مصیبت عظیم و جانکاه ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونینی ست که نقطه عطفی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

هر ساله فرارسیدن این ایام یادآور روز وداع و به ماتم نشستن ملتی در سوگ فراق جانگداز مردی از جنس ایمان و عدالت است و از سوی دیگر، امسال متفاوت تر از سالیان گذشته به علت حادثه تلخ شهادت رئیس جمهور مردمی، خستگی ناپذیر و محبوب و همراهان خدمتگزارش است تا علاوه بر اینکه این غم را دو چندان کرده، به جهانیان ثابت کند که راه شهادت ادامه دارد، زیرا که راه انقلاب ادامه دارد.

اینجانب؛ ضمن عرض تسلیت مجدد شهادت رئیس جمهور و همراهانش، فرارسیدن سالگرد رحلت جانگداز حضرت امام خمینی(ره) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام ۱۵ خرداد، بار دیگر با آرمان های بلند بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شهدای اسلام تجدید میثاق کرده و از درگاه خداوند متعال موفقیت و سلامتی همگان را خواستارم.


مرتضی قدوسی
شهردار برازجان

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share