امروز:
شنبه, 06 مرداد 1403
دسته: مشروح اخبار
چهارشنبه, 09 خرداد 1403 10:00
   
    ایمیل
کد خبـر : 1764

سخن مردم: ابولفضل قاسمی | نمایشگاه «عفاف و حجاب» با عرضه محصولات و ملزومات حجاب و سبک زندگی اسلامی باحضور مسئولین شهرستان در حسینیه اعظم برازجان افتتاح شد.

به گزارش سخن مردم: این نمایشگاه به همت بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه جواد الائمه(ع) شهرستان دشتستان، حوزه مقاومت فاطمه الزهرا (س)برازجان، پايگاه مقاومت ام البنين(س) با همکاری تولیدی چادر مشکی یاس تک از شیراز باهدف حمایت از کالای ایرانی و بهره‌مندی از ظرفیت‌های تولید داخلی با حضور و مشارکت فعالان عفاف و حجاب و به منظور ایجاد بستر لازم برای دسترسی و خرید محصولات، نمایشگاه عفاف و حجاب را در حسینیه اعظم برازجان دایر کرده است.

وجود غرفه های متنوع در جهت عرضه محصولات و ملزومات حجاب و عفاف از قبیل چادر، مانتوهای اسلامی،کیف، روسری و شال با قیمت مناسب و تولیدی از ویژگی های این نمایشگاه است.

علاقمندان به حضور در این نمایشگاه می توانند از تاریخ ۹ لغایت ۱۰ خردادماه ۱۴۰۳، از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۲ شب به حسینیه اعظم برازجان مراجعه نمایند.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share